Gå til innhold

First Price våtservietter ok?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/article690340.ece

Har ikke brukt de selv, men tror det er individuelt hvordan barna reagerer. Bruker det ikke så mye selv. Men her har jeg kun merket reaksjon på Dr. Greve våtservietter etter at de ble brukt en del når vi var på reise.

De er helt fantastiske. Brukte klut og vann i to måneder, men gikk gradvis over til first price serviettene. De er svanemerkede, og de er veldig milde. Vi bruker de både nedentil, på hender og i ansiktet. (Og til å tørke babymat av bordet. hehe) Bruker de også til meg selv. :)

Annonse

First price sine er veldig bra! står også i den nye testen at de er sikre å bruke med tanke på parfyme o.l eneste jeg ikke liker er at de billige våtserviettene er litt tynne. liker at det er litt tykkelse på dem. men ellers er de billig og bra!

Her har de reagert på Libero,pampers og noen andre av serviettene vi fikk i gratispakkene fra apoteket ol... Av de vi har kjøpt så har de reagert på neutral, dr greve, og den grønne pakken på apoteket.

Det eneste de ikke har reagert på er coop sine og sebamed. (sebamed har to stk, vi brukte de uten parfyme)

Dette er unger uten allergi, sart hud eller andre plager! Men jeg har jo prøvd noen av de på meg selv, og de svir!!! Når de var baby (til 1 år) brukte vi mesoft og vann

Jeg bruker ikke FP og euroshopper sine. Liker de ikke i det hele tatt, og spes Euroshopper sine "skummer" liksom så fælt. Landlord sine er gode, men de sitter liksom fast i hverandre, så når man skal dra ut en av pakka så kommer det fem stk i samme slengen. Jeg bruker kune libero sine da de er de eneste som jeg liker både selve våtservietten og pakningen på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...