Gå til innhold

First Price våtservietter ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker dem?Blir barna sår i stumpen?Ansiktet?

Bruker mest vanlig vaskeklut med vann, men noen ganger når foreksempel de ter bæsjebleier så tar jeg først bort med våtservietter.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sats heller på Coop X-tra sine, dem er billige og kjempebra, og milde mot stumpen :)

Skrevet

De er helt fantastiske. Brukte klut og vann i to måneder, men gikk gradvis over til first price serviettene. De er svanemerkede, og de er veldig milde. Vi bruker de både nedentil, på hender og i ansiktet. (Og til å tørke babymat av bordet. hehe) Bruker de også til meg selv. :)

Skrevet

Å nei glem det. Vi har landlord. firstprice vet jeg ikke hva er.

Skrevet

Takk:) da kjøper jeg dem heller, er jo bare 24 kroner for 2 pakker, istedenfor 35 for 1 pakke fra neutral...

Skrevet

First price sine er veldig bra! står også i den nye testen at de er sikre å bruke med tanke på parfyme o.l eneste jeg ikke liker er at de billige våtserviettene er litt tynne. liker at det er litt tykkelse på dem. men ellers er de billig og bra!

Skrevet

Bruker aldri aldri ALDRI våtservietter - etter at begge mine har fått kjempeutslett av det har jeg virkelig begynt å lure på hva som finnes i disse greiene...

Skrevet

Her har de reagert på Libero,pampers og noen andre av serviettene vi fikk i gratispakkene fra apoteket ol... Av de vi har kjøpt så har de reagert på neutral, dr greve, og den grønne pakken på apoteket.

Det eneste de ikke har reagert på er coop sine og sebamed. (sebamed har to stk, vi brukte de uten parfyme)

Dette er unger uten allergi, sart hud eller andre plager! Men jeg har jo prøvd noen av de på meg selv, og de svir!!! Når de var baby (til 1 år) brukte vi mesoft og vann

Skrevet

Landlord og firstprice er gode! Eneste mine ikke blir sår av! Bruker kun til å ta bort bæsj med, og vasker over etter på, og nfar vi er på tur. Bruker da til hender og fjes også!:)

Skrevet

Jeg bruker ikke FP og euroshopper sine. Liker de ikke i det hele tatt, og spes Euroshopper sine "skummer" liksom så fælt. Landlord sine er gode, men de sitter liksom fast i hverandre, så når man skal dra ut en av pakka så kommer det fem stk i samme slengen. Jeg bruker kune libero sine da de er de eneste som jeg liker både selve våtservietten og pakningen på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...