Anonym bruker Skrevet 27. juli 2011 #1 Skrevet 27. juli 2011 Hvordan er det å bo der? Vurderer å flytte dit iløpet av høsten, venter barn i desember:) Hvor er det billig å bo? Må ha to soverom, å ikke overstige 10 000,- i husleie.. Hvordan er det med kjøpesenter, kafferier/cafeer, strender, osv? Hvordan er det med busser og tog? Jeg har ikke lappen, kun min samboer, så jeg er avhengig buss og tog hvis jeg skal noe sted. Hvor langt er det derfra til oslo feks? Håper noen kan svare meg!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2011 #2 Skrevet 27. juli 2011 Jeg har selv bodd i Lillestrøm og i nærheten av Strømmen. Begge steder er sentralt. Du har kjøpesentre på begge steder, og det er god buss og tog forbindelse. Hvordan prisene er nå aner jeg ikke siden det er så lenge siden jeg har bodd der. Ta en titt på Finn.no og se hva som finnes. Kan også se på rb.no. For det er utleieleilighet dere skal ha?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2011 #3 Skrevet 27. juli 2011 Takk for svar:) Ja vi skal leie i første omgang, se om vi trives, før vi kjøper noe! Takk, da skal jeg sjekke ut!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2011 #4 Skrevet 27. juli 2011 Lillestrøm er super-dupert. Mye mer sjarmerende enn Strømmen. Du har alt du trenger der, kino, restauranter, kafeer, kjøpesenter... u name it. Men det er mye hyggeligere der enn i mange andre storbyer synes jeg. Men det er blitt dyrt der da, tror det er nesten Oslo-priser. Vi måtte flytte derfra da vi trengte noe større.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2011 #5 Skrevet 27. juli 2011 Fint å høre at det er mye å fnne på der! Ser det er ganske dyrt ja, off dyrt uansett hvor man skal bo nesten syns jeg:P Vi har en maks grense på 10-11000,- i leie, så da får vi se hva vi får for det. Er boligmarkedet trangt der, sånn at det kan ta eeeevigheter før vi får oss en leilighet? Vil så gjerne være i stad i ny leilighet innen den lille kommer i desember, ikke mye moro å måtte være på flyttefot i aller siste liten... :/
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2011 #6 Skrevet 27. juli 2011 Tror ikke dere skal få problemer med å finne noe til den prisen. Det bygges der hele tiden så det skal nok gå fint! Gled deg, det er et fint sted å bo med unger. Stort lekeland har de (Hoppeloppeland), og utendørs badeland som er supert om sommeren. Håper jeg kan flytte tilbake dit en gang jeg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå