Gå til innhold

Har slitt så lenge med å bli gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

før vi endelig lyktes med assistert befrukting. Og jeg kan forsikre dere, når man ikke lenger ser det som en selvfølge å være heldig nok til å få barn, blir det fullstendig uvesentlig om det kommer en gutt eller ei jente. Det var barn jeg ønska meg, og nå ser det ut som jeg får det :)

Håper det setter ting litt i perspektiv for dere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er trist med alle som ikke kan få barn, alle som ikke har mat, alle som ikke tar tak over hodet, alle som ikke har råd til bil osv. osv.

Det stopper, dessverre, ikke meg fra å ønske meg en jente (fikk også jente), fra å ønske meg pizza til middag i dag, fra å ønske meg eget hus og en litt større bil.

Trist med alle som ikke har og alle som ikke kan få. Men det er fortsatt rom og lov for andre til å ønske seg.

Skrevet

Enig med 11.49

skjønner at en som ikke tar det for gitt å få barn, blir glad bare det er et barn, men jeg synes ikke det kan sammenlignes med å ønske seg et kjønn om man har det andre fra før.

jeg ønsket meg en gutt når jeg hadde to jenter, er det så rart egentli? jeg vil oppleve hvordan det er å ha en gutt og hvordan det er å være guttemamma!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...