TøffiTrynet☠ Skrevet 27. juli 2011 #1 Skrevet 27. juli 2011 https://www.kitchn.no/ProductList.asp?Cat=15&id=22593 Kjøpte den nå på lørdag, og den er allerede godt brukt! Den var med på en biltur fra Lillehammer til trondheim, og kaffen var varm til vi var passert Oppdal... Så¨dere kaffeglade damer som ikke har oppdaget denne enda, -løp og kjøp!
Gjest Yunie Skrevet 27. juli 2011 #2 Skrevet 27. juli 2011 Og jeg elsker min nespressomaskin... kan aldri gå tilbake
TøffiTrynet☠ Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2011 Men du kan jo ha kaffen du lager i Nespressomaskina i denne fantastiske termokoppen også! Den funker nemlig som en helt vanlig termokopp når du setter på det andre lokket...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå