Gå til innhold

Jeg bare elsker denne, jeg... :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.kitchn.no/ProductList.asp?Cat=15&id=22593

 

Kjøpte den nå på lørdag, og den er allerede godt brukt! Den var med på en biltur fra Lillehammer til trondheim, og kaffen var varm til vi var passert Oppdal... ;)

 

Så¨dere kaffeglade damer som ikke har oppdaget denne enda, -løp og kjøp! :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Yunie
Skrevet

Og jeg elsker min nespressomaskin... kan aldri gå tilbake :)

Skrevet

Men du kan jo ha kaffen du lager i Nespressomaskina i denne fantastiske termokoppen også! Den funker nemlig som en helt vanlig termokopp når du setter på det andre lokket... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...