Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvordan det er med andre, men jeg klarer nesten ikke å holde ut lenger. Jeg føle dagene går å sakte, og jeg er rett og slett drit lei av å være gravid. elsker sparkene til lille,og det erdet eneste positivet i hee opplevelsen. har lyst til å sove og ikke våkne før 1 september.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143430409-g%C3%A5r-s%C3%A5%C3%A5-sakte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Då är vi två!! Jag tycker det är extremt tidigt att gå lei... är i vecka 34 nu så kan bli låååånga veckor! :( Men husker jag var sån sist också..

Denna gången sliter jag med extrema kynnere, har haft de sen i lördags. Ok på morgonen men eftermiddag kväll klarar jag nästan inte stå upprest för att det tar sånt tak. Så sinnsykt slitsamt! Ska på kontroll på måndag på föden - hade faktiskt hoppats på att det skulle ge sig..men ser ju inte sån ut.. :( Var inne i måndags och då ville de ha mig tillbaka om en vecka.

Altfor sakte, jeg holder på og gå i depresjon av å ikke trives i min egen kropp. Savner MEG som person, partner og mamma å får så sykt dårlig samvittighet for mine tanker er så egoistiske. Skulle vel egentlig bare vært en fryd å gammen av å være gravid og stolt av å ha skapt ett til barn...... Men det er "min" lille hemmelighet hjemme, derfor velger jeg å svare anonymt :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...