Gå til innhold

Går såå sakte


semseme

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvordan det er med andre, men jeg klarer nesten ikke å holde ut lenger. Jeg føle dagene går å sakte, og jeg er rett og slett drit lei av å være gravid. elsker sparkene til lille,og det erdet eneste positivet i hee opplevelsen. har lyst til å sove og ikke våkne før 1 september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Då är vi två!! Jag tycker det är extremt tidigt att gå lei... är i vecka 34 nu så kan bli låååånga veckor! :( Men husker jag var sån sist också..

Denna gången sliter jag med extrema kynnere, har haft de sen i lördags. Ok på morgonen men eftermiddag kväll klarar jag nästan inte stå upprest för att det tar sånt tak. Så sinnsykt slitsamt! Ska på kontroll på måndag på föden - hade faktiskt hoppats på att det skulle ge sig..men ser ju inte sån ut.. :( Var inne i måndags och då ville de ha mig tillbaka om en vecka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønner hva du mener, jeg er uke 32 og har begynt å bli svær, orker nesten ikke å bevege på meg. er kjempe kjempe lei, gleder meg så sinnsykt til september

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. dagene får alt for sakte.. Jeg sitter hjemme så jeg har ikke skole eller jobb for tiden å bedrive tiden med så da blir det ekstra kjedelig. Er i uke 35 nå... 5 uker igjen +-

Hva kan man finne på for å få tiden til å gå? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor sakte, jeg holder på og gå i depresjon av å ikke trives i min egen kropp. Savner MEG som person, partner og mamma å får så sykt dårlig samvittighet for mine tanker er så egoistiske. Skulle vel egentlig bare vært en fryd å gammen av å være gravid og stolt av å ha skapt ett til barn...... Men det er "min" lille hemmelighet hjemme, derfor velger jeg å svare anonymt :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...