Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Har vært noen dager i dyreparken nå og det er en ting som forundrer meg en smule. Når man går rundt der inne, i klynge og kø, så går en del folk og røyker. Blåser røyken rett på andre. Til og med når vi gikk i kø for å komme til og fra Sabeltann showet på kvelden. Flere ganger så jeg ansatte, på området hvor de har boder hvor man kan vinne ting, som forsøkte å få voksne mennesker med barn til å ikke røyke. Ene mammaen bare så overlegent på unggutten og bare fortsatte og røyke. Hva er det med folk, tenker dem ikke i det hele tatt? Synes ikke det tar seg ut og gå rundt og røyke når man er på tur med ungene eller når man står/går i kø.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #2 Skrevet 26. juli 2011 enkelte steder der inne er d ikke lov å røyke. Feks kaptein sabeltanns verden og der med storslegga. Det burde røykerene akseptere, ellers må de ikke røykende akseptere at folk kan røyke der hvor det er lov til det
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #3 Skrevet 26. juli 2011 Jeg syns også det er irriterende at røykere absolutt må røyke i store folkemengder! De blir kanskje irritert fordi folk sier hvor de kan og ikke kan røyke, at de blir tvunget til å stå en annen plass. Men om en røyker skal fyre opp i store folkemengder så tvinger jo den røykende røyk på alle oss som vil unngå den også. Vi var i dyreparken for noen uker siden, la ikke spesielt merke til det der. Men jeg ble ganske irritert tidligere i sommer da det står mange hundre mennesker samlet for å få med seg en forestilling. Man står som sild i tønne, allikevel klarer personen ved siden av å fyre opp en røyk. Fryktelig irriterende for de rundt!
Tigerpusa Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Det skulle da bare mangle om man ikke skal få røyke dersom man er avhengig, i køer eller ikke køer, om det er barn der eller ikke barn der. Derimot, om de som er litt mindre avhengige kan klare å la røyken ligge, så er det fint...jo mindre røyk jo bedre ...men står man lenge i kø osv, så kommer røyken frem. Røykere røyker, ikke røykere røyker ikke. Det er også trist med røykeforbudet innendørs som vi har vært plaget med i årevis allerede. Man kan ikke kose seg lenger snart noe sted. !!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Det skulle da bare mangle om man ikke skal få røyke dersom man er avhengig, i køer eller ikke køer, om det er barn der eller ikke barn der. Derimot, om de som er litt mindre avhengige kan klare å la røyken ligge, så er det fint...jo mindre røyk jo bedre ...men står man lenge i kø osv, så kommer røyken frem. Røykere røyker, ikke røykere røyker ikke. Det er også trist med røykeforbudet innendørs som vi har vært plaget med i årevis allerede. Man kan ikke kose seg lenger snart noe sted. !! Hæ...? Anonymous poster hash: 19c3d...bcd
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Det skulle da bare mangle om man ikke skal få røyke dersom man er avhengig, i køer eller ikke køer, om det er barn der eller ikke barn der. Derimot, om de som er litt mindre avhengige kan klare å la røyken ligge, så er det fint...jo mindre røyk jo bedre ...men står man lenge i kø osv, så kommer røyken frem. Røykere røyker, ikke røykere røyker ikke. Det er også trist med røykeforbudet innendørs som vi har vært plaget med i årevis allerede. Man kan ikke kose seg lenger snart noe sted. !! Du må være utrolig lite intelligent. Viss du ikke klarer å kose deg med noe annet enn røyking, så synes jeg fryktelig synd på både deg og barna dine! Tenk på hva du lærer til barna dine... De som er født med helt rene, rosa, velfungerende lunger.... Anonymous poster hash: ada63...a76
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Jeg er oversensitiv mot røyk, og må rett og slett gå ut av køen hvis jeg ikke klarer å stille meg slik at jeg ikke får røyk på meg. Frustrerende! Tør ikke si ifra heller, da de har lov til å røyke og kanskje blir hissige. Mannen min røyker ironisk nok, men han røyker så klart ute, og når vi er ute må han følge med på at røyken ikke kommer på meg og flytte seg. Jeg tenker at det kan være greit å tenke på at ikke aller tåler røyk. Anonymous poster hash: 44bb4...8f6
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 Det skulle da bare mangle om man ikke skal få røyke dersom man er avhengig, i køer eller ikke køer, om det er barn der eller ikke barn der. Derimot, om de som er litt mindre avhengige kan klare å la røyken ligge, så er det fint...jo mindre røyk jo bedre ...men står man lenge i kø osv, så kommer røyken frem. Røykere røyker, ikke røykere røyker ikke. Det er også trist med røykeforbudet innendørs som vi har vært plaget med i årevis allerede. Man kan ikke kose seg lenger snart noe sted. !! Dette innlegget må da være en spøk..? Anonymous poster hash: ea0ec...6f8
Gjest Skofantomet Skrevet 17. juni 2013 #9 Skrevet 17. juni 2013 Det skulle da bare mangle om man ikke skal få røyke dersom man er avhengig, i køer eller ikke køer, om det er barn der eller ikke barn der. Derimot, om de som er litt mindre avhengige kan klare å la røyken ligge, så er det fint...jo mindre røyk jo bedre ...men står man lenge i kø osv, så kommer røyken frem. Røykere røyker, ikke røykere røyker ikke. Det er også trist med røykeforbudet innendørs som vi har vært plaget med i årevis allerede. Man kan ikke kose seg lenger snart noe sted. !! ... Ja tenke seg til, alle burde føye seg for røykerne, for det burde jo være en selvfølge å få røyke hvor som helst, ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå