Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Datteren min er nå 9 mnd, og jeg får nesten ikke i henne noe fast føde. Dette har altid vært et stort problem. Grøt får jeg ikke i henne i det hele tatt, får kun i henne litt frukt og litt middagsmat (da kun spagetti el lignene) har prøvd å lage mat selv til henne, det spytter hun bare rett ut. Noen som har noen gode tips??????
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #2 Skrevet 26. juli 2011 Ikke stress! har du prøvd velling? Har du prøvd fruktmos? Striper av en brødskalk? Hovednæringen til snupp var mm frem til 11 mnd. Husk å gi jerntilskudd dersom det er lite fast føde. (fåes på apoteket, neofer, gis med sprøyte som du også får på apoteket)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #3 Skrevet 26. juli 2011 Har prøvd velling, det fikk jeg ikke i henne. (Har tenkt til å prøve dette igjen nå) Frukt er hun veldig glad i. Heldigvis brødbiter blir bare kastet på gulvet.... takk for tips, da skal jeg dra og kjøpe det til henne!! HI
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #4 Skrevet 26. juli 2011 Bland litt mm eller mme i maten:) Da får den en kjent smak og er enklere for babyen å godta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå