Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #2 Skrevet 26. juli 2011 Fikk servert ettfor en tid tilbake: "Skal du være med meg hjem så skal jeg vise deg dansetriksene mine!" Måtte jo bare le av mannen..
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #3 Skrevet 26. juli 2011 Haha Ble du med han hjem og så på dansetriksene da?
Himmel og hav Skrevet 26. juli 2011 #4 Skrevet 26. juli 2011 Jeg synes vel egentlig at alle "sjekkereplikker" er patetiske, men noen kan slippe unna med dem fordi framføringen er ekstremt sjarmerende ;-) Av de jeg har avslått uten kvaler, og som jeg kommer på i farta er: "Du er den peneste jenta her, og jeg er den kjekkeste gutten, så da ligger det jo i korta at det blir oss to i natt.." " Har ikke jeg sett deg før? Nei, vent... det var i fantasien min!" "vil du danse med meg? Jeg kan bare en dans: horisontal mambo!" En som derimot funket var "Unnskyld, jeg bare lurte: Din eller min dusj?" sagt med det største glimtet i øyet jeg noen gang har sett :-)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #5 Skrevet 26. juli 2011 har fått servert disse: "tror du på kjærlighet ved første blikk, eller skal jeg gå forbi en gang til?" "hva vil du ha servert til frokost i morgen tidlig?"
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #6 Skrevet 26. juli 2011 Himmel og hav: Haha, den med dusjen har jeg også fått, og funka på meg også Var han sunnmøring??
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #7 Skrevet 26. juli 2011 Anonym 22:11: Haha,nei ble ikke med han hjem, han var ikke særlig god til å danse på uteplassen så regnet egentlig ikke med noe særlig imponerende greier Hilsen Anonym 22:08
Himmel og hav Skrevet 26. juli 2011 #8 Skrevet 26. juli 2011 Nei, han var nok ikke det, men la oss bare si at han var absolutt verd en tur i dusjen med ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #9 Skrevet 26. juli 2011 Har vi blitt sjekket opp av samme fyren? Jeg fikk også spørsmål om hva jeg ville ha til frokost.. hehehe... Ellers har vi; "faren din må jo være en tyv. Han har stjålet stjernene på himmelen og gitt dem til øynene dine" "Lurer på hvordan det er å kysse de deilige leppene dine. Og om du vil, så kan jeg kysse de andre leppene dine også" Den begynte så fint, men endte i en ørefik... hehe
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #10 Skrevet 26. juli 2011 Den mest klassiske jeg fikk servert var en som tydeligvis digger Will Smith; "Er du ikke sliten? Du har jo løpt rundt i tankene mine i hele kveld"
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #11 Skrevet 26. juli 2011 Hmmmm... Jeg tenker at det egentlig ikke finnes dårlige sjekketriks, bare feil mann/kvinne som "fremfører" sjekketrikset. Hvis dere skjønner hva jeg mener...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå