Gå til innhold

Syns advokaten til ABB virker veldig

Anbefalte innlegg

Skrevet

sympatisk og rasjonell.

Han viser tydelig at han er imot mistenktes handlinger, at han syns det er vanskelig å gjengi så vonde ord, at han er preget av det som skjer i Norge.

Norges lover sier at alle har krav på en forsvarer, og da er jeg glad det ble han.

(tenker på Staff som ofte sympatiserer med sine klienter, og ofte sier at han er enig i det klientene sier og gjør).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Han virker veldig profesjonell, men følsom og menneskelig. Selvfølgelig blir han preget, og det er godt at han viser det :)

Skrevet

Ja, jeg er imponert over måten han forsvarer mannens interresser uten å bli dratt med i hans retorikk. All honnør til han!

Og ikke minst, han skal ha honnør for at han greier å legge sin egen person til side og ta en jobb der han veit at han vil være i en utsatt posisjon, selv om gjerningsmannen har angrepet partiet han er medlem av!

Skrevet

Han virker sympatisk og dyktig.

Håper folk lar han være og ikke kommer med trusler mot han.

Skrevet

Helt enig med deg! Han virker svært sympatisk og faglig dyktig. Det er sjelden vi får inntrykk av en så motstrebende forsvarer - men det er som han sier, en viktig del av demokratiet at alle har rett på forsvar.

Og enig med det som skrives om Staff, han må visst ha forståelse og aksept for all slags grusomhet. Det sitter spikret det han sa om Fritzel i Østerriket, at han var en kjærlig far som ville redde datteren sin fra å havne på kjøret - og han hadde tross alt prøvd å gjøre det koselig for dem der nede i bunkersen!!!

Skrevet

Takk for at dere klarer å uttrykke det jeg mente litt bedre enn meg :)

Måtte bare kommentere igjen på kommentar 21:53

- herregud er det mulig? Akkurat den uttalelsen hadde jeg ikke fått med meg. *rister på hodet*

HI

Skrevet

For å si det slik: Jeg tror ikke om Staff at han mener alt han lirer av seg, så nedrig er han ikke. Derimot er han like glad i krangel som mange av kverulantene her inne, og så glad i å være i media at han kommer med slikt når det er lenge siden han har fått telefoner fra media.

Og det gjør meg ikke akkurat mer positiv til mannen.

Nei, Lippestad er laget av et helt annet stoff!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...