Gå til innhold

Er jeg gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner seg igjen i lignende situasjon?:

har et barn på 1 år, sluttet å amme da barnet var 3 mnd. Nå de to siste ukene har jeg vært mye sliten og trøtt, og kjent bitte bittelitt av ømme bryst og vært veldig kvalm den siste uken. Nå i dag sprenger brystvortene, og da jeg klemmer kommer det bittelitt melk(!). Jeg venter ikke menstruasjon riktig enda, er igjen ei uke til menstruasjon. er det da mulig å merke på kroppen alt nå at man er gravid?? Husker ikke hvor tidlig jeg merket det med nr 1.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test ???? men ja noen mener å ha merket graviditet fra da 1, så.....

Skrevet

Sikkert inbildning. Men ta en test da. Herregud det er ingen her inne som kan svare deg på det vell.

Skrevet

Nei, og jeg har da ikke spurt om noen VET om jeg er gravid, men om noen har VÆRT i lignende situasjon...

Skrevet

I overskriften står det jo "Er jeg gravid?" ... Vet ikke helt hvordan du greier å omformulere det spørsmålet til om noen har vært i lignende situasjon, men det er kanskje bare meg?

Hva annet enn "ja", "nei" eller "kanskje" kan du forvente som svar på et sørsmål som "Er jeg gravid?" Hadde jo blitt feil å skrive "Jeg er gravid bare 6 mnd etter jeg fikk min baby!" har liksom ingen sammenheng selvom det er å ha vært i lignende situasjon....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...