Gå til innhold

Er dette normalt å føle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i 1 1/2 år og jeg har perioder der jeg blir skikkelig usikker på mine følelser for han og om vi i det hele tatt har en fremtid sammen. Er veldig ubehagelig å kjenne på denne følelsen, jeg er jo kjempe glad i min kjære! Usikkerheten kommer ofte, kan også være at jeg kjenner det flere ganger om dagen. Denne følelsen kommer titt og ofte, veldig ubehagelig. Kan det være frykt for å binne seg? Eller rett og slett at følelsen mine ikke er helt 100% til stedet? Førstår dere ikke kan svare på det, men er det normalt at man får denne usikkere følelsen i et forhold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker på inneget som om du tror et forhold er en dans på roser hele tiden.

Finn ut hvorfor du føler det slik. Er det en vektig grunn, så gjør du det slutt, hvis ikke, så finn en måte å leve med det på.

Skrevet

Det vil vel alltid være perioder der man er usikker og kanskje ikke kjenner de helt gode følelsene så sterkt. Jeg og sambo har et fantastisk forhold nå, men det går i bølgedaler. Husker det gikk i bølgedaler med eksen og, men det var annerledes.

Med eksen begynte jeg å irritere meg grenseløst over småting. Foraktet han nesten til tider. Irriterte meg over måten han gikk på, måten han sa ting på, kroppsspråk. Husker vi var på ferie og jeg var livredd for at han skulle finne på å fri (noe han også gjorde)... Syntes til tider heller ikke han var noe fin, mens når jeg ser på bilder i ettertid er jeg helt paff over hvor pen han er. HUsker jeg fikk mye kommentarer fra andre om at jeg hadde en kjekk mann, så ikke dette selv :S

Tror ingen forhold er perfekt, men dersom det blir sånn med min nåværende samboer tror jeg at jeg blir bekymret...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...