Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Mann i hus har kjøpt masse sykkeldill og bruker det naturligvis ikke. Surt. En ting er at det er godt å få en pause (da han alltid er hjemme) og at han har godt av det. Kjøpemani og latskap, hånd i hånd. Har mange ganger hintet om at i dag hadde det vært fint å sykle. Se så herlig bla, bla, bla. Men nei. Ikke tale om. Iallefall ikke når jeg foreslår. Så i dag sa jeg når jeg kom inn døra at jeg møtte på pedagogisk leder i barnehagen (trent kjekkas) når han syklet forbi. "og den farta han hadde da, wow!" Så går de tre stille minutter før jeg hører han roper "Tar meg en sykkeltur i kveld jeg" Fnis.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå