Gå til innhold

Haha! Kvinnelist er tingen :-))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann i hus har kjøpt masse sykkeldill og bruker det naturligvis ikke.

Surt.

En ting er at det er godt å få en pause (da han alltid er hjemme) og at han har godt av det. Kjøpemani og latskap, hånd i hånd.

 

Har mange ganger hintet om at i dag hadde det vært fint å sykle. Se så herlig bla, bla, bla.

Men nei. Ikke tale om. Iallefall ikke når jeg foreslår.

 

Så i dag sa jeg når jeg kom inn døra at jeg møtte på pedagogisk leder i barnehagen (trent kjekkas) når han syklet forbi.

"og den farta han hadde da, wow!"

 

Så går de tre stille minutter før jeg hører han roper

"Tar meg en sykkeltur i kveld jeg"

 

Fnis.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske min mann var like lettlurt ;)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...