Gå til innhold

Mensen er fosinket med en uke men testene er jo negative alle sammen :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har murringer (mest på venstre side) Er trøtt og sliten men vet ikke om det er været som spiller inn..

Får spenninger i puppene innmellom (kan minne litt om mini melkespreng)

Føler meg litt uvell om kveldene men vet ikke om jeg kjenner ekstra godt etter ettersom jeg ønsker å være gravid...

Mensen min har alltid vært punktlig og jeg har 28-29 dager sykluser og får alltid mensen på ettermiddagen.

Skjønner ikke hva som skjer.. Har tatt en del tester nå og testet meg igår men den var negativ. Skal teste meg i morgen tidlig også, så får vi se hva den viser men syns dette er veldig rart.

Noen andre av dere som har opplevd eller opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter her og har det på samme måte. Er to uker siden tr skulle kommet, men ikke noe enda. Trøtt, mensmurringer, drikking i puppene, og mer utfor, men testene er helt negative. Skjønner ingenting, føler meg gravid, husker følelsen siden minste bare er 1år.

Lurer så på hva som skjer. Nå skaldet sies at vi egntlig tenkte å vente noen mnd til før vi skulle prøve på nr. 3, men siden vi var på ferie og jeg glemte å ta med p pillene så hadde vi ikke så mye valg. Noen mnd fra eller til har ikke så mye å si. En vet jo aldri hvor lang tid det vil ta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...