Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Litt bakgrunn info-har to barn, ble gravid med nr tre men mistet for to mnd siden var da nesten to mnd på vei. Er igjen gravid, og redd for å miste, har blødd i 5 dager nå men er minimalt i går og i dag. Var til legen på fredag (vikar pga ferie) tok da blodprøve som viste hcg på nesten 300. Er det noe vits å dra til legen igjen denne uka, tenker da på å få sykmelding slik at jeg kan ta det mer med ro ettersom legen sa jeg måtte ta det rolig.?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #2 Skrevet 26. juli 2011 Men skal man ta det rolig da? Jeg hadde blødninger i uke 7 i svangerskapet og uke 9..første varte i 4 dager.. fikk beskjed om å leve som normalt..
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #3 Skrevet 26. juli 2011 Fikk beskjed om det av legen ja, så da gjør jeg det.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #4 Skrevet 26. juli 2011 Men hvorfor spør du da? da er det vel fornuftig å dra å få sykemelding da? Jeg forstår ikke spørsmålet tror jeg.. Ellers hadde vel kanskje legen foreslått sykemelding om du skulle ta d 100% med ro? Dette er ikke ment som kritikk..jeg bare forstod ikke hva du mente..
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #5 Skrevet 26. juli 2011 Hi her. Er så usikker på alt derfor spør jeg, kanskje en del dumme spørsmål også . Det som jeg egentlig skulle få frem i spørsmålet først som ikke kom frem var om legen kan finne ut noe om jeg har mistet eller ikke når det er så kort tid siden jeg var der sist? Tok en ny test i dag, gravid 1-2 uker sto det på den, det gjorde det også forrige uke da jeg tok likedan test, dvs er 3-4 uker på vei utifra den. Blir rotete skrevet pga at jeg er så forvirret og usikker, og har tusen spørsmål i hodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå