Gå til innhold

Var på UL i dag....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7+4 uker på vei, å fikk en UL siden jeg hadde en blødning sist uke. Blødde i 4 dager, men ingen smerter.... Så i dag skulle jeg endelig få se... Starta med en utvendig UL å dama sa 'fin størrelse på den' , 'se der er den', ' jeg synes jeg kan se hjerte slå, men vil ta en innvendig for å være sikker'.HURRA tenkte jeg å ble 10 kg lettere.....

 

Så tok hun innvendig UL, å da ble skuffelsen stor... For der så hun INGENTING!! Ikke anntydning til foster eller noe.... Ba meg vente i 14 dager, for så å komme inn å se igjen...

 

 

Bør jeg innse at det ikke er noe der å gå videre? Eller kan jeg fortsatt klamre meg i håpet?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville forholdt meg så rolig som jeg kan..(i hodet) fram til neste ultralyd.. ikke ta sorgene på forskudd..men vær klar over at d kan ha skjært seg.. det ville jeg ha gjort..

 

Lykke til! Håper du får gode nyheter!

Skrevet

Hæ? Dette forklarte vel damen deg? Hva var det i så fall hun så når hun sjekket utvendig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...