Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 jeg har nå på min 4 test fått tynn strek (som danner (+) på testen)... de er blå alle sammen, og jeg har til og med holdt de inn til ruten for å få dagslys bak og de vises like godt. jeg hadde misstanke om at jeg var gravid for over en uke siden nå, tok da tester. og fikk to som var slik. etter noen dager (rundt menstider) fikk jeg en blødning. normal blødning første dag, men blødningen avtok for å tilslutt slutte helt. før dette hadde jeg mye murringer i korsryggen å ømme bryster. (det var derfor jeg misstenkte at jeg var gravid). NÅ sitter jeg her med murringer heeletiden, å VONDE bryster! de er vonde rett å slett, å kjenner det ikke bare når jeg klemmer på de, men heletiden. vet ikke helt om jeg stoler på disse testene, det er som et tynt pennstrek. har fått dette på 4 tester nå. (hadde slik test da jeg var gravid sist, har ett barn fra før).. er det noen av dere som opplever det samme, og som er gravide?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #2 Skrevet 26. juli 2011 luurer veldig på dette.. ingen her med erfaring som kan si noe? )
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #4 Skrevet 26. juli 2011 har hørt dette noen ganger, at en strek er en strek. men har også lest at en strek er ikke lenger bare en strek! :/ har lest at det er noen der ute som ofte får sånne streker på CB testene? er det normalt å ha så vondt i brystene uten at man er gravid? (er ikke plaget med dette verken når mensen er tilstede, eller under EL).. huff, er i dårlig humør også!!! ((
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #5 Skrevet 26. juli 2011 Gå på apoteket og kjøp en digital test, i det lange løp er det billigere med en sånn test i måneden enn å ta test nærmest hver dag fra før forventet mens som mange gjør. Tar du en digital test en dag eller to etter forventet mens får du et sikkert svar; GRAVID/IKKE GRAVID.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #6 Skrevet 26. juli 2011 jo jeg vet det. men nå har det seg sånn at jeg bor laaaaangt unna både by og apotek! å sist nå når jeg var på apoteket hadde de ikke digital (( tenkte bare å høre med dere her inne, om dere vet noe om dette
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #7 Skrevet 26. juli 2011 må være en tynn baby du venter deg da ..... skjønner du ikke hva som menes med at når en test er positiv, så ER den positiv? ditt hcg-nivå er individuelt og kan ikke sammenlignes med andres, og tester er forskjellige de og, fra merke til merke - men positiv er allt id positiv. ingen som går rundt med en halv baby i magen heller ..
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #8 Skrevet 26. juli 2011 omg, har du lite og ta deg til ? hold deg til kranglesiden om du ikke klarer å være mer hyggelig.. tror nok du er gravid, er normalt med blødning rundt menstider. og siden du har hatt 4 slike tester ville jeg stolt på disse
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #10 Skrevet 26. juli 2011 Jeg tror du er gravid:)) Hadde tynne streker jeg også. Og blødning rundt mens, såkalt festeblødning. Det har jeg hatt med alle mine tre babyer;)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #11 Skrevet 26. juli 2011 Bor du laaangt fra et apotek kan du bestillle deg en digital test på nettet. Får den etter ca. 2 dager de fleste steder.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #12 Skrevet 26. juli 2011 jeg har jo også hatt negative tester, før blødningen fikk jeg bare negative tester når jeg testet uttpå dagen. fikk disse to (+) på mårraurin. igår testet jeg midt på dagen, og fikk en sånn (+) (pennstrek (+) som jeg så fint kaller det ) når jeg testa igjen idag fikk jeg også det.. så alt i alti 4 pennstrek positiv.. har til og med demontert den ene i dag, for å virkelig sjekke at et ikke er skyggestrek. å det var en blå strek på stripsen
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #13 Skrevet 26. juli 2011 Da er du gravid, det kan jeg nesten garantere deg ! Holdt på samme som du forrige gang jeg var gravid med disse plussa som viste disse tynne strekene. Åpnet dem også som du for å se under dekselet og jo streken var blå. Når du har fått 4 pluss tegn skal du ikke tvile! Gratulerer! Du er heldig Jeg har foresten aldri fått frem skyggestreker på noen slags tester, uten at jeg har vært gravid. Jeg har vært gravid 4 ganger og tatt uttallige tester.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #14 Skrevet 26. juli 2011 jeg ser jo godt at det er pluss. ingen tvil om det. så det er ikke sånn at jeg må myse på testen(e). det er bare at de er så tynne. ikke like tykk som den da skal være.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #15 Skrevet 26. juli 2011 opp, opp ) lurer...lurer.. pinefull ventetid..
tik *01.04.12 Skrevet 26. juli 2011 #16 Skrevet 26. juli 2011 Etter fire tester er det vel ingenting å lure på lengre? ;-) Gratulerer med den lille spiren. Var sikkert bare en festeblødning du hadde rundt menstiden. En svak strek er også en strek... Min første strek var ultra-svak. Nesten så jeg ikke så den. Men to dager etterpå var den sterkere. Etter hvert som gravidhormonene blir flere og flere, vil også testene bli mer tydelige. Ønsker deg lykke til videre! :-D
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2011 #17 Skrevet 27. juli 2011 noen flere som har opplevd dette med CB?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2011 #18 Skrevet 27. juli 2011 Noen flere her inne som har opplevd dette?? hva ble resultate til slutt??
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2011 #19 Skrevet 27. juli 2011 Har hørt mangen som har fått slike svar på den CB plus testen. Og ikkje har vert gravid. Hadde jeg vert deg hadde jeg heller kostet på digitale testen til CB.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2011 #20 Skrevet 27. juli 2011 Hahaha, tynn baby:) det var et fantastisk bra svar!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #21 Skrevet 28. juli 2011 tok test nr.5 i dag. og da så jeg hele streken! like tykk som kontrollstreken.. bare at den var svak. (blå og ikke grå)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå