Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 er det vits å ta henne med? Det er ståplasser, og sikkert masse folk. Jeg er usikker på om det blir en kjempeopplevelse for henne, eller om det ikke er vits? Noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #4 Skrevet 26. juli 2011 NEI!! Det ville jeg latt være..ta heller ungen med på en annen konsert en annen gang, som er litt mer barnevennlig. Regner nok med det kommer til å være en del fulle/brisne mennesker der.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #5 Skrevet 26. juli 2011 Kremt, med fare for å virke litt snerpete så synes jeg ikke Rihanna er egnet underholding for småbarn, for all del, jeg synes tekstene og musikken er fengende, men kommer feks S&M på radioen og barna sitter i bilen så bytter jeg kanal omgående. Men er jeg alene så synger jeg gjerne med. Jeg kunne glatt gått på konsert selv, men da med venninner eller mannen, ikke med barna ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #6 Skrevet 26. juli 2011 Takk for alle svar. Jeg er enig med dere at Rihanna kanskje ikke er ideell underholdning for barn, men hun forstår ikke tekstene og kan dem heller ikke, men liker musikken. Tenkte bare at det kunne være en opplevelse for henne å gå på en stor utendørs konsert sammen med mammaen sin:-)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #7 Skrevet 26. juli 2011 Det blir nok litt mye rus og trengsel. Hadde jeg vært 1.20 høy hadde jeg aldri dratt på en slik konsert.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #8 Skrevet 26. juli 2011 Hvis du vill at ungen din skal bli tråkka i hjel av gale fans så..
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #9 Skrevet 26. juli 2011 Hvor er konserten? Jeg var på Pink-konsert i spektrum. Var ingen fulle folk der. Hadde lett kunne tatt med en 6-åring. Metallica på Valle hovin derimot var andre boller. Syns heller ikke Rihanna er for "uanstendig" for en 6-åring. De skjønner jo ikke tekstene så det viktigste er jo hva hun gjør på scenen.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #10 Skrevet 26. juli 2011 Det er på koengen, jeg har ikke opplevd noe fyllakalas der tidligere iallefall. Men tror jeg dropper det uansett siden hun ikke er så høy, for da ser hun ikke noe. Takk igjen for tilbakemeldingene:-) HI
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #11 Skrevet 26. juli 2011 Nei, det ville jeg ikke gjort om jeg så hadde sitteplasser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå