Gå til innhold

zazzy lyst å se? kan se tilbake :)


-mtp-

Anbefalte innlegg

Slenger meg på og spør deg eg :P

 

Ser du noe jobb på meg?

flere barn med tiden evt når og kjønn?

huskjøp? flytting?

forlovelse/ekteskap?

 

170486

 

kan se tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Jobb: en tid for å vente, tålmodighet. ingenting skjer med det første. Får videre opp en person her som kan ha betydning, en sjef, en kollega eller en annen som kan bli en link videre. Mannlig. Tror mest det er støtte å hente fra denne personen, kan også være din mann f.eks. Støtte gjennom "ventetiden". For får opp videre også at det er tid for refleksjon og tålmodighet nå. Kanskje ikke det du ønsket å høre? Men det er rett og slett ikke klart for noe annet enda er det jeg får opp.

 

Barn: Får opp 4 barn tilsammen faktisk! Aner ikke om du har barn allerede og hvilke kjønn, men er en overvekt av gutter jeg får opp nå iallefall. Litt usikker på om siste attpåklatt blir ei jente. Det er vel nå du forteller at du bare har jenter, hehe. Får sterke guttevibber iallefall. Når er litt vanskeligere å gå inn på, men tror tre første er rimelig tett og evt siste blir noen år etterpå. To av dem er veldig tett.

 

Huskjøp/Flytting: Får først og fremst opp mye arbeid, mye slit, litt vanskelig situasjon..uten at jeg helt greier å se hva som er vanskelig her. Mye ansvar/dyr bolig/mye å utbedre er eksempler, en del stress rundt dette er det jeg får opp. Mulig det handler om penger..men får opp at du trenger ikke stresse ang økonomi eller om hva du eier, du har det egentlig ganske fint og mer trygghet er på vei. Lytt til hjertet og benytt plutselige muligheter som oppstår, det er noe på vei her uten at jeg kan se noe eksakt flytting/kjøp enda..vær spontan!

 

Forlovelse/ekteskap: Kjærlighetslivet ser jo aldeles strålende ut, ser ut som dere har det veldig bra akkurat slik ting er nå, du har allerede alt. Kan også vise til at du vil få alt du ønsker, er det ekteskap du ønsker så kommer du til å få det.

 

Det var det jeg fikk opp her og nå, spent på tilbakemelding :)

 

Hvis du vil se tilbake blir jeg glad! 230982. Se rundt fødsel, du har jo allerede sett på når, ser du noe annet tidspunkt nå? Ser du noe ang baby? (frisk, vekt, utseende, osv) Kjærligheten, Ja i det hele tatt om du får opp noe rundt meg og min nærmeste fremtid, er åpen for alt :) Å ja..jobb etter permisjon, kommer det til å ordne seg? blir jobbsøker. Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja eg har 2 jenter fra før av :P

 

Vi har ikke planlagt noe barn nr 3 ennå er egentlig fornøyd med 2 unger ennå:P Så får vi se hva tiden bringer :)

 

Får svar på jobb om rundt 1 uke så gir en lyd tilbake da :D

 

Vel kjærligheten den blomstrer :P og resten stemmer vel også :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Jammen så jo så mange gutter rundt deg..kan det være en annen grunn?? :) Eller så kommer det en gutt likevel tilslutt ;p

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel alle som hhar spåd meg har sett gutt på siste altså nr 3 :P Men alt fra innen 1 år til 3 år.... Så vi får bare vente å se :P Tror ikke det blir dette året eller neste for har lyst å komme meg i jobb og ha hus og bil.. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei har ikke glemt deg... Kom fra ferie i går og kom ikke inn i går på BIM :( Og i dag når eg skulle prøve tar det så lan tid..... Sikkert brukt 30 min på bare å logge på, fått opp dette innlegget og så bruker den en X-antall min å sende :( Men håper den er bedre i morgen da skal eg se på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...