Gå til innhold

Når fortelle?


Silje + marsbaby

Anbefalte innlegg

Da kan jeg visst melde meg inn her jeg også! Utifra siste mens har jeg termin rundt 25.mars..

 

Jeg har mista to ganger før (uke 12 og uke 6) så jeg er fortsatt litt skremt her og krysser alt som krysses kan for at det går bra nå. Ingen har vært planlagte, men veldig ønsket.

 

Det jeg lurer på er når har dere fortalt de rundt dere? Som kommende besteforeldre og tanter/onkler? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreldrene våres vet allerede, og noen av de nærmeste kollegaene + sjefen min siden jeg er dårlig.

Resten får vite det etter at vi har vært på vår 1. svangerskapskontroll.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til mine aller nærmeste venner og mine foreldre samt sjefen på jobb og en god kollega som og er gravid. Skal fortelle det til hans familie om et par uker tenker jeg. er 8+1 i dag.

Mista i uke 6 sist og da var det ikke mange som vistedet men syntes det er bedreat folk får vite det. Og om jeg mister så vil jeg folk skal vite det og.

Har termin 7 mars og haren god følelse ang dette svangerskapet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bare 4+5 men har fortalt det til mine foreldre. Vi kommer ikke til å si det til flere før tidligst uke 10 eller 11. Vurderes tidlig ul denne gangen pga sviktende morkake sist så da passer det kanskje å si det etter ul? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...