Gå til innhold

Hvor lenge tester kan en teste positivt etter en SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.juli hadde jeg en SA. Har nå fått noen kviser og utfloden (sorty detaljer) den er helt hvit og litt kremet. Testet i dag og den er faktisk positiv! Kan hcg være i kroppen enda? Noen som har erfaring/ meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen gode råd!?

Skrevet

Hei!

Titter innom fra 2.trimester. Hmmm, var du mange uker når du mistet eller? Da jeg hadde en exu i høst,så viste den positivt i 3 uker ca tror jeg. Hadde også en ma i mars, den ble negativ ganske kjapt, for så å bli positiv igjen, da jeg ble gravid med en gang igjen, uten å få tilbake mens, tok ikke mange dagene :)

Har du hatt el? Mulighetene er jo der for at du kan ha blitt gravid igjen? Dette er bare mine erfaringer da, er jo helt forskjellig fra person til person.

Skrevet

Hei!

Titter innom fra 2.trimester. Hmmm, var du mange uker når du mistet eller? Da jeg hadde en exu i høst,så viste den positivt i 3 uker ca tror jeg. Hadde også en ma i mars, den ble negativ ganske kjapt, for så å bli positiv igjen, da jeg ble gravid med en gang igjen, uten å få tilbake mens, tok ikke mange dagene :)

Har du hatt el? Mulighetene er jo der for at du kan ha blitt gravid igjen? Dette er bare mine erfaringer da, er jo helt forskjellig fra person til person.

Skrevet

Hm, jeg ville nok tatt en tur til legen for å fastslå om du har hatt SA eller om du kanskje er gravid alikevel?(eller blitt det igjen)

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Jeg var bare 6 uker og var på ul for å konstantere at det var på tur ut! Så at det var sa er jo helt sikkert! Har litt rosa utflod Innimellom nå da så jeg skjønner virkelig ingenting! Får vel avvente litt!

Skrevet

da jeg hadde sa var jeg 5 uker på vei, blødde kun i 2 dager, en dag med smerte og testet hver dag etter for å se når testen ble negativ igjen, det tok litt over 1 uke før testen var helt blank =)

Skrevet

Vet egentlig ikke om jeg har hatt el siden jeg ikke har tenkt på å teste. Og jeg har ikke tatt g-test underveis for å se når den ble negativ igjen, så...... Jeg får bare vente en uke av gangen kanskje, og teste litt innimellom!! Fint å høre om andres erfaringer! Takk!

Skrevet

Jeg hadde en SA i uke 6, og graviditetstesten var negativ en uke etter. Men tror dette er veldig individuelt. Kanskje du kunne bedt om å måle HCG-nivået ditt hos legen? En stigning vil jo bety at du sannsynligvis er gravid igjen :)

Uansett, lykke til!

Klem fra ei som også ønsker seg ny spire

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...