lillevidunder Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Hei! Lurer på om noen her inne har noen anbefalinger på EL tester? Jeg har kjøpt noen på billigtester.no, men syns ikke de er så bra...har brukt de i noen få mnd nå, men syns de viser litt uklare resultater...en mnd viste den aldri at jeg hadde EL heller, hehe.
Trilletrill Skrevet 26. juli 2011 #2 Skrevet 26. juli 2011 Jeg leste om en norsk overlege som mente hvis man hadde regelmessig mens at el tester ikke var nødvendig. Bare ha sex 14 dager etter første mens. Jeg har brukt clear-blue sine el tester....har ikke fått smiley fjeset en eneste gang:( Så vet ikke om de er noe særlig bedre enn billigtestene....Flere som sier at det egentlig ikke er så store forskjeller. Du kan jo prøve Clear blue sin.
lillevidunder Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2011 Takk for svar ). Jeg har gått på p-piller i så mange år, slik at jeg ikke helt har kjent min syklus uten pillene. + at jeg ikke har helt regelmessig, går fra 28-33 dager mellom hver TR. Derfor jeg har brukt EL tester... kanskje jeg skal prøve Clear blue sine. Blir så sykt dyrt og vettu, hehe...men hva gjør man ikke ).
Trilletrill Skrevet 26. juli 2011 #4 Skrevet 26. juli 2011 Hehe, ja billig er det ikke! Tror jeg har svidd av endel på graviditets-tester også Ekstra kjedelig når man bruker penger på sånt og får negativ svar, både el og graviditets-tester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå