Gå til innhold

Æsj, da ble det ikke bebis denne gangen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forventer mens på søndag og oppdaget til min gru at mitt før-mensen rosa slim er på plass nok en gang. Murringene i ryggen har også startet. da er det nesten garantert at dette er TR og ikke en spire. Har noen andre også denne rosa utfloden før mensen?? Hadde ikke jeg hatt dette før hver mens hadde jeg vært mer åpen for at dette kunne være feste-blødning. Lykke til dere andre jenter!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har ikke hatt det nevnte slimet før nå... og med mange klasiske symptomer håpet jeg at det endelig var min tur igjen... Men nå har tanta dukka opp (5 dager før tida)... Jeg håpet at det kunne være feste-blødning men mener at blødningen er for sterk til det. (kan ikke huske at jeg hadde det sist...)

Men bedre lykke neste gang :)

Skrevet

Jeg har det nesten litt omvendt, jeg.. for jeg fikk mensen i går kveld, på tida.. men det er så lite, atte.. men sikkert ikke lite i forhold til hva andre har, men vanligvis bruker jeg grønn tampong (og første døgn må jeg nesten holde meg hjemme, for det må bytte senest hver time, og stå opp om natta og sånn.. ) men nå har jeg i den lille blå, og i natt hadde jeg den i hele natta og om morningen var den ikke på langtnær fyllt opp...I dag har jeg bare skiftet noen få ganger, og ingen av gangene har det vært mer enn litt...

Så jeg vet ikke, jeg.. men har mens smerter, så må vel være fornøyd at jeg for en gangs skyld har "normal" blødning...

Kjenner ikke kroppen min lenger, etter at vi begynte med prøving.. :-)

Skrevet

Litt underlig er det dog at mensen kan endre seg slik ja. Men til min store overraskelse så har pms forsvunnet nok en gang og ingen tegn til mens. Så kanskje det har klaffet allikevel....dessuten holder jeg på å bli gal av all den testingen hver morgen som er negativ:( hadde første mens 4 juli sist og ve desverre ikke hvor lang syklusen min er. Håper å slippe å finne ut av det på en stund;)

Skrevet

Ble nesten litt skremt av å lese innlegget ditt jeg Trilletrill... Jeg opplever nesten akkurat det samme som deg! På morgenen idag fikk jeg blodig slim på papiret, og jeg kjente de kraftige menssmertene strømmet på! Skikkelig vondt i ryggen og ett enormt press i underlivet. Det kom ganske mye slim i løpet av formiddagen, kunne minne om mensblod, men det var mest slim. Det varte i ca.3-4 timer, og plutselig forsvant det. Jeg venter også mensen på søndag, så skal man tolke dette som ett forvarsel? Smertene er på mystisk vis helt borte nå. Merkelig..

Skrevet

hvis ikke det er feste blødning??? jeg fikk det, fikk skikkelig mens kramper og kjente på kroppen at NÅ kommer mensen. blødde når jeg gikk på do men det var det :) da satt spira, ikke lenge nok, men neste gang skal ho sitte 9mnd :) :)

Skrevet

ja samme her, megaskuffet, vi har prøvd hardt under eggeløsning:p,, og skulle liksom tro at da skal det klaffe, men jeg fikk mensen idag, merkelig nok 1 uke før jeg EGENTLIG skal ha den, og jeg har aldri vært uregelmessig, så kanskje prøvingen fucker opp syklusen min.. men ihvertfall kjempe skuffet :(....

får prøve igjen oftere når jeg er ferdig nå :) er så leit å prøve også få negative tester når du er nesten sikker på at det er fungert, ligget med bena opp, sex under eggeløsningen etc..:P

Skrevet

En ting er sikkert...det kan være noe sabla hærk å bli gravid! Ja jeg har altså hatt denne små slimete rosa/røde Spottingen i noen dager nå. Er egentlig ikke helt utenkelig TR sitt annkomst da dette har skjedd før også! Dessuten temper jeg og ifølge ladycomben så er det i disse dager jeg skal få mensen. Det som derimot er veldig rart er at symptomene kommer og går sånn, det er noe nytt! Vi får vel krysse fingrene for at vi alle kan snart bevege oss til 1 trimester. Nå har det faktisk blitt sånn at snuppa mi på 2 år har begynt å peke på magen min og si på en spørrende måte "baby?". Enn så lenge så tester jeg negativ men så lenge jeg ikke får mensen så er det vel et ørlite håp?...

Skrevet

Dette er og blir et evig mysterium... og det er jo litt komisk at det dukker opp fler og fler her med akkurat samme symptomene.. hehe :) Lurer på hva morgendagen vil bringe! Hold meg oppdatert! :)

Skrevet

Will do;)

Skrevet

Ja samme her, jeg skulle hatt mensen neste uke, men virker som jeg har fått den nå, har blødninger, men uvanlig mye mere slim.. merkelig, ikke vært borti før , noen som har hatt det slik??

Skrevet

Ja, det er akkurat som blodet er vannet ut med slim :-/ Jeg har aldri opplevd slik før heller... Men det må jo være TR, for festeblødning er jo bare en kortvarig, sparsommelig blødning såvidt jeg har skjønt?

Skrevet

Igrunn ja det skal ikke komme mye og hele tiden. Hos meg er det hvis jeg trykker med papiret litt ved inngangen av skjeden at jeg kan se det rosa slimet. Har ikke vært mye heller og ikke kommet på trusa. Men vart nå i 3 dager så vet ikke....litt kjipt å ikke huske hvordan det var med forrige barn!

Skrevet

Åja.....såpass sparsommelig ja... Da har nok jeg betraktelig mye kraftigere blødning. Hmmm, da spørs det om du har større sjans enn meg :) Hvis ikke blødningen stopper på meg i mårra, så har nok TR meldt sin ankomst.

Skrevet

Hehe, hadde en slimblødning nå. Ikke mye men betraktelig mer enn de andre dagene. Da er det nok TR, og idag som vi skal fotograferes! Typisk:) hvis det stopper opp så er det håp, ikke ellers. Og jeg begynner å tvile sterkt nå for festeblødninger tar ikke 4 dager. Enten så er det sa eller TR. Testet for øvrig negativ idag også. Jaja, da er det vel pp 2 for meg neste gang!

Skrevet

TR har hvertfall kommet hos meg!! :( Det er ingen tvil nå.. Veldig synd, men da er det bare å forberede seg til neste mnd :)

Skrevet

Nei du Cessus, jaggu meg om jeg ikke fikk mensen idag også. Ergo var alt dette bare pms, hmf! Men men, kanskje like greit å bruke 1 pp til å få syklusen i sjakk og registrert på denne ladycomben min! Etter mine beregninger blir det sex-frenzy hos oss hele 2 uken i august;). Vi er jo to tre som har fått mensen nogelunde samtidig så det blir spennende å se neste mnd!

Skrevet

Ja her også! fikk mensen på onsdag, så da er vi 4 som har fått mensen samtidig, får høre videre hvordan det går med dere neste mnd ! tror vi må stå på annenhver dag for å klaffe med eggeløsning og slikt, bare for å være sikker:P får se hvem av oss som kommer ut av det med en bolle i magen :)

Skrevet

Jeg fikk også mens denne helga, og joiner dere gjerne neste mnd... blir spennende å se hva som skjer... noen må d jo klaffe for snart.. Jeg har prøvd og feilet i over to år nå, så begynner å bli ganske utolmodig:(

Skrevet

Jeg håper fortsatt... Har 'bare' hatt slim idag så tror det blir testen på morgenen her :) Men lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...