Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #1 Skrevet 25. juli 2011 Er det noen her som kan hjelpe meg litt... g skrive ned et dikt, sitat, ordtak - en eller annen form for skrift som uttrykker i forholdsvis få ord hva morskjærlighet er. Enten på norsk, engelsk eller fransk. Noe som beskriver den spesielle følelsen, det helt unike båndet som er mellom mor og barrn. Håper noen kan være til hjelp! På forhånd takk
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #2 Skrevet 25. juli 2011 A Mother's Love A Mother's love is something that no on can explain, It is made of deep devotion and of sacrifice and pain, It is endless and unselfish and enduring come what may For nothing can destroy it or take that love away . . . It is patient and forgiving when all others are forsaking, And it never fails or falters even though the heart is breaking . . . It believes beyond believing when the world around condemns, And it glows with all the beauty of the rarest, brightest gems . . . It is far beyond defining, it defies all explanation, And it still remains a secret like the mysteries of creation . . . A many splendored miracle man cannot understand And another wondrous evidence of God's tender guiding hand.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #3 Skrevet 25. juli 2011 Det skal forresten brukes i en eventuell tatovering.. hi
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #4 Skrevet 25. juli 2011 Synes du skal gå for forslaget over! Blir nett og fin den!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #5 Skrevet 26. juli 2011 hehe... ja... fint skrevet, men litt for mye til en tatovering ihvertfall!! Noen tips?? hi
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #6 Skrevet 26. juli 2011 a mother holds her childrens hands for a while, but their hearts forever Mulig uriktig engelsk, da jeg ikke er veldig flink!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #7 Skrevet 26. juli 2011 Kan du ikke bare få tattovert et hjerte, så skriver du "mammahjerte" (blæhhhh) under med en pil opp til hjertet.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #8 Skrevet 26. juli 2011 haha moroklmpen :) jo jeg går for den! HI(HI)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå