Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #1 Skrevet 25. juli 2011 Satt i dag på venterommet hos legen, alltid lenge å vente! Der sitter det en mor med tre gutter og en baby! Disse guttene herjer på, bråker og løper rundt. Krangler om leker, sloss og griner! Er det mulig å ha så lite respekt for andre mennesker at man tar med seg uoppdratte barn inn der folk faktisk er syke! Jeg var ihvertfall langt bedre i formen da jeg kom, kontra når jeg gikk!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #2 Skrevet 25. juli 2011 Har det slått deg at hun kanskje ikke hadde noe valg? Vær litt tolerant!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #4 Skrevet 25. juli 2011 Uff, stakkars mor! Er ikke alltid man har mulighet til å få barnevakt. Kan være mange årsaker til at hun måtte dra til legen med alle alene. Neste gang kan det være din tur...
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #5 Skrevet 25. juli 2011 Tror du det er bare til å knipse med fingrene og så kommer barnevakta springende?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #6 Skrevet 25. juli 2011 Tror ikke det er det hi er ute etter, men mammaens manglende oppdragelse av ungene. Blir drittunger av de søteste små hvis de ikke får litt oppdragelse i oppveksten. Skulle være nok at mammaen knipset med fingrene, så satte de seg pent og rolig og var stille.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #7 Skrevet 25. juli 2011 Javisst. Slår vi barna hardt og ofte nok holder det nemlig å knipse, så våger de ikke gjøre annet enn å sette seg ned i redsel for reprimader. :-P
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #8 Skrevet 25. juli 2011 Det var ikke en barnevakt jeg etterlyste! Det var respekt nok for andre mennesker, til å oppdra sine barn! Slå dem? Er du helt forstyrret? Det er faktisk mulig å snakke til ett barn! Man kan forklare dem at her er det mange andre mennesker, og da forstyrrer vi ikke! Tydelig at problemet er vanlig, da jeg ser holdningene til de fleste her. Lykke til når barna blir ungdommer, og skal søke jobb!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #9 Skrevet 25. juli 2011 Slik jeg leste hovedinnlegget ble det ikke etterlyst noe som helst, det var en klage over ville barn på venterommet. Jeg regner med at HI sa ifra ettersom det plagde henne såpass mye. Selvfølgelig er det frustrerende når barna får tulltak på venterommet hos legen, du har sikkert forsøkt å snakke til tre barn som oppfører seg som mer eller mindre sinnsyke med et enormt publikum tilstede siden du preker om oppdragelse. Sikkert en gjeng fæle barn (med en respektløs mamma som ikke kan oppdra ulveflokken), vedder på at de aaaaaldri får jobb når de blir ungdommer da :-P
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #10 Skrevet 25. juli 2011 Skulle trodd du hadde nok respekt for andre mennesker til å ikke sitte her å skrive sånne dømmende innlegg! Kan være 1000 grunner til at det ble som det ble. Kansje du heller skulle fått deg litt oppdragelse?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #11 Skrevet 25. juli 2011 Godt sagt 22.46 Hi, lurer på hvor mange barn du har og hvor gamle de er... Høres rett og slett ut som om du aldri har måtte gjøre noe aleine med en liten flokk med unger som ikke oppfører seg som man skulle ønske.. Enten det eller at du rett og slett ikke har så mye erfaring i mammarollen generelt. Hilsen mamma til tre som faktisk måtte ta de alle med til legen i dag! Heldigvis var de greie med mammaen sin akkurat i dag!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #12 Skrevet 25. juli 2011 Det er ikke alltid en har valg. Noen har bare en voksen i familien, og hva da med barna når en skal noe? Ei venninne av meg hadde sønnen med på GU, nettopp fordi hun var alene med han og hadde aldri noe annen anledning.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #13 Skrevet 25. juli 2011 Var på ventereommet med ungene, og ventet leeeeenge som vinalltid må her hos oss på landsbygda. Fikk så fin skryt over så veloppdragne og greie barn. Var ikke så mange dagene, ukene i mellom før jeg igjen var ute med ungene, og fikk fin beskjed fra en ansatt der vi var, om jeg ikke kunne kontrollerte ungene mine. Samme mor, samme far, samme unger, samme oppdragelse. Av og til flotte og greie, andre ganger fullstendig umulige.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #14 Skrevet 26. juli 2011 Poenget her er vel at mora burde FORSØKE å holde styr på ungene sine. Selvsagt er det ikke alltid like lett, men jeg har også lagt merke til en del mødre som rett og slett ikke en gang gidder å forsøke.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #15 Skrevet 26. juli 2011 Endelig 1 som forstår problemet! Mine barn er 4, 7 og 9. Hadde de oppført seg slik ute blant folk, hadde jeg tatt dem ut på gangen! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå