RødRev Skrevet 25. juli 2011 #1 Skrevet 25. juli 2011 Jeg har Voksi Classic fra før, men den blir nok for varm..
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 25. juli 2011 #2 Skrevet 25. juli 2011 Tror jeg skal ha voksi urban Men stresser ikke med å kjøpe, håper det holder med lammeskinn og dyne i starten.. er jo meldt sommer til høsten;p
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 25. juli 2011 #3 Skrevet 25. juli 2011 Jeg hadde septemberbarn sist og fikk da etter hvert en Voksi Urban, men den var jo uansett for varm lenge, spesielt siden vi da bodde i Bergen. Holdt lenge med ullfell og en dyne, eller dyne og et teppe.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 25. juli 2011 #4 Skrevet 25. juli 2011 Blir lammeskinn, dyne og teppe til å begynne med i kombinasjon med Bestes hjemmestrikkede klær. Også blir det min lammeskinnspose fra deg jeg var lita når det blir kaldt.
RødRev Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2011 Jeg skjønner Lammeskinn er tydeligvis tingen! Da går vi for det. Takk for innspill!
thimi86 Skrevet 25. juli 2011 #7 Skrevet 25. juli 2011 Jeg har kjøpt voksi urban.. Men tenker jeg komme til å bruke lammeskin og dyne til begynne med:-) Det er jo tross alt meldt sommer vær i september..
Divine85 Skrevet 26. juli 2011 #9 Skrevet 26. juli 2011 Er det noko skilnad på voksi urban og voksi classic utanom lengda?
tussemor <3 <3 Skrevet 26. juli 2011 #10 Skrevet 26. juli 2011 Jeg har en ny voksi urban (fikk ny til storesøster etter reklamasjon), ellers har jeg to hjemmesydde vognposer som er fine å bruke i en overgangsperiode mellom dyne og voksipose Urban posen består overdelene i 90% dun og 10% fjær og underdelen i ull, classic består vell bare av ull mener jeg?!
Edelweis Skrevet 26. juli 2011 #11 Skrevet 26. juli 2011 Jeg har en voksi classic som jeg har brukt til mine to om jeg har fra før av. den ene er født i okotber og den andre i juli. har brukt den til begge to. eneste forskjellen var hva jeg hadde på baby inni posen. brukte den ikke på de varmeste dagene i juli da, men når det er overskyet og regn her i trøndelag kan det gjærne være ned i 5-7 grader og da fungerte den fint! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå