Gå til innhold

Dere som venter i september ca.. Hvilken vognpose tenker dere på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Voksi Classic fra før, men den blir nok for varm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg skal ha voksi urban :) Men stresser ikke med å kjøpe, håper det holder med lammeskinn og dyne i starten.. er jo meldt sommer til høsten;p

Skrevet

Jeg hadde septemberbarn sist og fikk da etter hvert en Voksi Urban, men den var jo uansett for varm lenge, spesielt siden vi da bodde i Bergen. Holdt lenge med ullfell og en dyne, eller dyne og et teppe.

Skrevet

Blir lammeskinn, dyne og teppe til å begynne med i kombinasjon med Bestes hjemmestrikkede klær. Også blir det min lammeskinnspose fra deg jeg var lita når det blir kaldt.

Skrevet

Jeg skjønner :) Lammeskinn er tydeligvis tingen! Da går vi for det. Takk for innspill!

Skrevet

Jeg har kjøpt voksi urban.. Men tenker jeg komme til å bruke lammeskin og dyne til begynne med:-) Det er jo tross alt meldt sommer vær i september..

Skrevet

Voksi Urban :)

Skrevet

Er det noko skilnad på voksi urban og voksi classic utanom lengda?

Skrevet

Jeg har en ny voksi urban (fikk ny til storesøster etter reklamasjon), ellers har jeg to hjemmesydde vognposer som er fine å bruke i en overgangsperiode mellom dyne og voksipose :)

Urban posen består overdelene i 90% dun og 10% fjær og underdelen i ull, classic består vell bare av ull mener jeg?!

Skrevet

Jeg har en voksi classic som jeg har brukt til mine to om jeg har fra før av. den ene er født i okotber og den andre i juli. har brukt den til begge to. eneste forskjellen var hva jeg hadde på baby inni posen. brukte den ikke på de varmeste dagene i juli da, men når det er overskyet og regn her i trøndelag kan det gjærne være ned i 5-7 grader og da fungerte den fint! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...