Gå til innhold

andre sykemeldte?


♥jente2010+♥jente2012

Anbefalte innlegg

Andre som går sykemeldte og hvordan går det med dere? Jeg er i uke 17+2 nå og kaster fortsatt opp flere ganger daglig. er heldigvis ikke kvalm 24 t i døgnet lenger og ettermiddagen og kvelden er mye bedre enn for bare 2 uker siden, men kaster som sagt forsatt opp flere ganger daglig og hele formiddagen er preget av kvalme og jeg trenger forsatt mye søvn!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, er 100% sykemeldt, og har vært det siden jeg var 7-8 uker på vei. Er nå 16 uker. Sliter med det meste, egentlig, hehe... :/

 

Har hatt flere forholdsvis rikelige blødninger, men heldigvis er alt bra med babyen, og de finner ikke noen spesiell grunn for hvorfor jeg blør :)

 

Ellers er det den forferdelige kvalmen som regjerer her og -døgnet rundt. Kaster opp nå og da, heldigvis ikke i hele tiden, men brekker meg veldig mye da, og da kjennes det ut som at hele magesekken skal vrenge seg og komme opp, du kjenner vel til det :/ Har nå endelig begynt å få noen timer på dagen som er endel bedre, men er alltid kvalm. Får heller ikke sove om natta pga det... Sliter med svangerskapsmigrene, som kommer gjerne 1 gang i uka, og varer 2-4 dager av gangen. Er veldig veldig mye svimmel, og har en lei tendens til å svime av. Så det at jeg endelig føler meg bedre med kvalmen noen timer om dagen er ikke til så mye hjelp ift det å få gjort noe, for jeg klarer det jo ikke - da svimer jeg av... Også er det bekkenløsninga da..den har jo sittet i siden forrige graviditet, men ble værre igjen så fort jeg ble gravid. Er jo ikke mye jeg orker eller klarer å gjøre for tida, med tanke på de andre sv.skapsplagene jeg har, men uansett er det ikke mye som skal til før jeg får bekkensmerter og det blir klin umulig å gå.

 

Så som du sikkert skjønner, så er det ganske så "festlig" her om dagen... :P Uff...litt av en sommerferie for mann og barn, men det er liksom ikke så mye jeg kan gjøre med det nå. Bare gleder meg til å bli ferdig med graviditeten og alle plagene!! -Om så altfor altfor lenge...

 

Har slitt mye med dårlig samvittighet for at jeg er sykemeldt, og bare jeg har 5 minutter hvor jeg plutselig får et "avbrekk", så tenker jeg:" Å nei, kanskje jeg burde dra på jobb!" Men så kommer plagene kastet over meg igjen, og da skjønner jeg jo at det er helt umulig, sånn som formen er nå, hehe... Men håper vi skal få nyte graviditeten litt etterhvert og, ikke bare slite med den. Dette blir siste barnet for vår del, og jeg har hatt like tøffe graviditeter med de to forrige, og derfor ikke kost meg spesielt mye med det. Så hååååper denne siste gangen at jeg skal kunne få kose meg LITT i alle fall :)

 

Lykke til til oss begge, får vi si da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikkje sjukmeldt men har ein arbeidsplass som ikkje kan tilby meg arbeid fra dag 1 i svangerskapet. Får ikkje jobbe der fordi av masse magnet utstrålinger. Er drit lei og gå heime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...