Gå til innhold

Er det flere som er uten om det vanlig tørste for tiden?


jente08 og gutt12

Anbefalte innlegg

Jeg er så tørst hele tiden. Drikker masse vann i løpet av dagen. Noen andre som har merket at de er mer tørste enn før? Lurer på om det er pga graviditenen eller noe annet?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Jeg er likedan.. Veldig tørst hele tiden, men tror det er pga det stadig økende bt mitt. Hadde svangerskapsforgiftning med de to første og ser ut til at jeg ikke slipper unna med 3.mann da bt stiger jo flere uker jeg er på vei.

 

Kan jo være flere andre årsaker til at vannbehovet øker. Er jo ganske mye ekstra væske og blod kroppen lager nå i tida framover :)

 

Om det er unormalt mye så ville jeg ha tatt det opp med fastlegen.. Kan jo være at du samler på væske i kroppen.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Huff håper det ikke har noe med høyt blodtrykk å gjøre så tidlig i svangerskapet. Hadde høyt blodtrykk de siste mnd. i forrige svangerskap og fødselen ble satt igang pga. det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe kjekt med høyt/stigende bt.. Håper virkelig for din del at det ikke er det! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Var slettes ikke sånn på min første. Da var jeg stort sett bare kvalm. Nå er jeg tørst hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...