Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #1 Skrevet 25. juli 2011 Jeg er kjempefornøyd med meg selv, jeg har klart et halvt år helt uten røyk nå (jeg er ikke gravid) og det er bare helt supert! MEN; jeg har lagt på meg MYE!! Var på vekta nå, og jeg har gått opp 16,7 kilo. Jeg spiser som en hest, store porsjoner middagsmat og masse brødmat. Og ikke minst alt for mye godis Jeg har est voldsomt ut, men siden jeg stort sett går i tights og tunika o.l så passer jo mange av klærne mine fortsatt. Jeg ble stående og studere meg i speilet i dag etter at jeg hadde dusjet og vært på vekta, og jammen har kroppen blitt større ja. Mage, lår og rumpe er nok det som har est ut mest. Jeg har aldri veid så mye som nå, men samtidig så har jeg aldri hatt det så bra heller, så jeg sier til meg selv at disse kiloene ikke gjør noe. Bedre røykfri og litt overvektig! Men jeg bør jo passe meg så jeg ikke går opp noe særlig mer! Fler som tenker som meg?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #2 Skrevet 25. juli 2011 Gratulerer, håper du fortsetter med å være røykfri:) Nå forteller du ikke om du trener noe, men om du ikke gjør det kan det være en tanke å begynne:)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #3 Skrevet 25. juli 2011 Jeg jogger 3 ganger i uken, men det har jeg alltid gjort, så det er sikkert ingen dum tanke å trappe opp og kanskje legge til annen type trening også. HI
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #4 Skrevet 25. juli 2011 Alt her avhenger jo av hvor tung du er og hvor lang du er. Det vil jo være en vesentlig forskjell om du var lang og tynn fra før. 16,7 kilo er jo en del ekstra å bære på! Men SÅ bra at du har kuttet røyken :-)
31.08.2011 Skrevet 25. juli 2011 #5 Skrevet 25. juli 2011 bytt ut brusen til farris eller vann. og godis til frukt og grønt. tips: veeeeeldig godt med aioli fra kiwi eller rema og babygulerøtter til å duppe i. da snakker vi godis ! eller hva med å lage deg en ordentlig fruktsalat når du skal kose deg foran tven? de to tingene gjør underverker! samtidig som du heller kan spise mindre og ofte småspising er det som gjør at du legger på deg , prøv å ha så faste tiden som mulig i en periode så ser du hvordan det går tips til morsom men BRA trening. ZUMBA ! du får bestilt treningsdvd fra tvshop, så du kan fint trene hjemme hvis du ikke vil trene ute, selvfølgelig får du ikke samme spiriten men du får da trent ? lykke til ! og ikke minst GRATULERER SÅ MASSE ! og ikke belønn deg selv med småsnacks
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #6 Skrevet 25. juli 2011 jeg er 176 cm høy og veide 67 kilo før jeg sluttet. Nå veier jeg altså 83,7 og er fortsatt 176 cm høy, he he. Jeg spiser relativt sunt, men jeg kunne nok med fordel kutte ut snop. Spiser sjokolade hver dag og det er jo ikke bra HI
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #7 Skrevet 25. juli 2011 flot du har vært røykfri, men 16-17 kg er ganske mye å gå opp tenker jeg. Vinninga opp i spinninga?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #8 Skrevet 25. juli 2011 Da har du en bmi på 27, noe som er i øvre sjikte på skalaen for overvekt, noe å tenke på!
31.08.2011 Skrevet 25. juli 2011 #9 Skrevet 25. juli 2011 83,7 kg er ikke mye når du er 1,76 høy har du prøvd å regne ut BMI ? er den opptil 25 i BMI er normalen
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #10 Skrevet 25. juli 2011 Er det like farlig med overvekt som å røyke?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #11 Skrevet 25. juli 2011 Uff, nå har jeg nettopp prøvd en bukse jeg kjøpte rett før jeg slutta (den har bare blitt liggende i skapet), og jeg fikk den ikke lenger opp enn midt på låra... Jeg ba mannen min være ærlig med meg og spurte om han syns jeg har lagt på meg for mye. Han svarte; du er fin, men du trenger ikke bli større. Må nok ta noen grep her ja! .....sa hun kjekt og åpnet sjokoladeposen sin ;-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå