Gå til innhold

Breivik hadde alle krysdpunktene til en

Anbefalte innlegg

Skrevet

klassisk, arrogant vestkantklyse.

Drakk auksjonsvin, gikk kun i dyre merkeklær og var genrelt høyt hevet over folk flest inni hodet sitt.

Nå var jo han en syk psykopat i tillegg. Noe de andre ikke skal få på seg.

Men det setter jo ikke akkurat arrogante jålegutter i et bedre lys.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Men det setter jo ikke akkurat arrogante jålegutter i et bedre lys."

Ehh.... javel?

Breivik bode også på Rena. Skal vi stille folk på Rena også i et dårlig lys? Eller kan vi skylde på bøndene?

Skrevet

Jeg rtor desverre ikke han var hverken syk eller psykopat. Han har noen forferdelige meninger, men er nok ganske frisk.

Skrevet

Han er ikke en syk psykopat! Han er en iskald, beregnende massemorder!

Ikke frata mannen ansvar!

Skrevet

Wow, HI. Her sitter du med selve fasiten vet du.

Foreslår at du kontakter politiet med dine sosialantropologiske funn, det er nok best å sperre dem alle inne.

Skrevet

Syk psykopat driver ikke med mangeårig planlegging av slik aksjon, og er beregnende ved å skyte ofrene sine flere ganger for å forsikre seg om at de er døde. Mannen er etter min mening pur ondskap, verken mer eller mindre.

Skrevet

Du er dum i hodet HI, de felles trekkene han har med andre mennesker er ikke noe andre mennesker skal bli dømt for.

Jeg er konservativ kristen og hører til høyre side i politikken, som veldig mange andre. Er ikke akkurat vanlig kost for meg å omgås massemordere av den grunn.

Skrevet

Det var jo bare et tidsspørsmål før en eller annen mindre begavet person kom med piss og svada som dette.

HI: er du alltid så lite intelligent i dine uttalelser?

Skrevet

Tror dette er to adskilte egenskaper ved han, han er jålegutt OG han er psykopat.

Men ja, jeg innrømmer glatt at Bærumsgutter og Oslo Vest-snobber gir meg utslett og ukontrollerbart raseri mot mødrene deres (ikke noe om drapsmannens mor, men mødrene til disse inbisile noksagtene generelt) som ikke har tatt tak i primadonnanykkene deres på et tidlig tidspunkt.

Skrevet

Ojsann, du trenger tydeligvis et kurs i: GENERALISERING

Fint for deg at du kan få utløp for alle fordommene dine.

(Vinen var forresten ikke sååå fin kan jeg fortelle deg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...