Gå til innhold

shit! barnehagestart!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk opp for meg alt utstyret jeg må kjøpe til minsten og vi har ikke penger:S kan heldigvis arve en del av søsken, mn må nok kjøpe dress og regnkler. Syns dere det er frekt å spørre om å få arve klær av andre...? Gruer meg til å spørre noen jeg vet ikke skal Ha flere barn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ikke noen du kan gjøre byttehandel med da? du får brukte klær av dem, mens du feks baker to brød i uka i en viss tid til dem, eller hjelper dem med noe anna...

Skrevet

Jeg kan jo faktisk det! Kan passe barna deres om jeg får låne klær av de :) jeg kjenner de jo veldig godt, men syns det er litt ekkelt å spørre:S

Skrevet

Det er jo bare å spørre om å låne. Synes det er litt frekt å spørre om å arve, men låne går an så lenge det er klær som ikke blir særlig slitt og kan leveres tilbake i omtrent samme stand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...