Gå til innhold

skulle drepe 4848 normenn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skulle drepe 4848 normenn. Han skriver om ni stiftelsesmedlemmer, to engelskmenn, en franskmann, en tysker, en nederlender, en gresker, en russer, en nordmann og en serber. I tillegg skriver han om tre medlemmer som ikke kunne være til stede, en svenske, en belgier og en europeisk-amerikaner.

http://www.dagbladet.no/2011/07/24/nyheter/utoya/innenriks/17437552/

blir litt redd nå ja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen andre som er redd? de er 9 stk og vil ta tilsammen 4848 stk på listen. og da drar de med seg mange andre i tillegg som gjør at tallet blir enda høyere.

det betyr at dette ikke er over?

fy søren så skummelt :(

Skrevet

Det meste av det han har skrevet er kopiert fra andre. Mye er skrøner og vill fantasi.

Er ikke redd.

Skrevet

Det meste av det han har skrevet er kopiert fra andre. Mye er skrøner og vill fantasi.

Er ikke redd.

Skrevet

en skal ikke tro dette er skrøner.....uff, er skummelt synes jeg.

Skrevet

så hvor har han kopiert dette fra? fyren er ond og utfører demoniske handlinger, så hadde ikke forundret meg om at han utfører dette om han har 9 likesinnede på laget. .

Skrevet

Fra Ted Kaczynski og en norsk blogger kalt "Fjordman"

00:25

Skrevet

har de skrevet at de har 9 på laget og 4848 skal bli drept?

Skrevet

Vil ikke tro det meste er kopiert, selv om mye er det. Han har tross alt brukt 9 år på dette.

Skrevet

Rundt 60% er kopiert fra una-bomberen

Skrevet

huff. håper politiet får ressurser til kamphellikopter. det trenger de.. sykt skummelt. håper det bare er copy paste..

Skrevet

Ingen vet for sikkert om dette er bare han som står bak eller om han har andre med på laget... kansje mye er kopiert, men annet som de ikke kan se hvor kommer fra er fra han eller eventuelt andre som samarbeider med han...

Skrevet

Spørs om jeg nå skal stå over fakkeltoget i oslo i morgen.

Synd.

Skrevet

Boka hans heter: "2083. A European Declaration of Independence". Så tilintetgjørelsen av disse nordmennene og "svikere" i andre europeiske nasjoner, skal foregå fram mot 2083 da Europa skal være gjenopprettet slik de vil det.

Så jeg tror ikke vi har noe å frykte i morgen tidlig, akkurat.

Skrevet

Spørs hvor mange han egentlig regnet med å drepe alene da. Han var visst forsinket, slik at bomben gikk av for seint. Folkene i departementet var ferdige på jobb 15.15, og kanskje de gikk litt tidligere pga fredag også.

Kunne sikkert drept fler, skulle jo prøve å ta Brundtland også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...