Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 Eller hva kan han hete? Og nei, han kan ikke hete måne! )
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #3 Skrevet 24. juli 2011 Fillip? Dennis? Selv elsker jeg Nathaniel
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #4 Skrevet 24. juli 2011 Et norrønt navn, f.eks Ask, Trym, Birk, Brage.
Hufsla Skrevet 24. juli 2011 #7 Skrevet 24. juli 2011 tvillingbroren til den Sol jeg kjenner heter Odin :-)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #11 Skrevet 24. juli 2011 jeg kjenner en som heter sol. hennes brødre heter vetle og trym
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #14 Skrevet 25. juli 2011 Jeg heter Sol, og min bror heter Bjarne..vær snill og ikke kall babyen det... Vetle Trym Odin Brage Sikkert mange, mange flere som åasser, men det er litt tidlig enda, så hodet er ikke helt påslått
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #18 Skrevet 25. juli 2011 Mange flott forslag her. Odin tror jeg er favoritten. Vi har tenkt litt på Dennis også, eller JEG har. Gubben syntes navnet minner han for mye om rakker ungen Dennis fra de filmene:o) flere? hi
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #19 Skrevet 25. juli 2011 Sol og Bjarne? Ha ha ha ha ha ha ha ha!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå