Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 Dere som skal gå i morgen- tar dere med barna? Hvor gamle er barna?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 Her skal 4-åringen være med. Er alene med han og har ingen som hadde kunnet passet han om jeg hadde hatt behov for det. Hadde igrunn ikke tenkt over det før du spør, men uansett- han skal være med. Han har jo skjønt litt av det som har skjedd og det er lite skummelt gå i fakkeltog.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #3 Skrevet 24. juli 2011 tar 3åringen med. moren min blir også med. hun tar med 5 og 7åringene sine.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #4 Skrevet 24. juli 2011 Er alene og skal ha henne med. Hun er 17 måneder og skjønner ikke noe av dette. Blir det mye gråt og hun viser tegn til å vise ubehag så går vi bare hjem.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #5 Skrevet 24. juli 2011 Våre er med 4, 3 og 1 år. Snakker om det før vi drar og snakker etterpå. De er allerede kjent med tragedien (men sparer de for bilder). Dette er noe som havner i historietimene deres på skolen og jeg ønsker si vi deltok og sørget som alle andre
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #6 Skrevet 24. juli 2011 her skal barna på 4 og 7 være med.. vi har snakket mye om hva som har hendt og hvorfor vi skal gå i fakkeltog.. 7åringen sa "det er viktig vi står sammen, mamma! de sa de på tv.." og han har så rett! barna er også en del av dette og det skal vise at de skal vokse opp uten å være redde for alike episoder når de legger seg om kvelden! de skal føle at de er med og at mennesker står sammen, så jeg ser ingen grunn til å ikke ta de med!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #7 Skrevet 24. juli 2011 Her skal tulla være med. Hun er snart 2 så forstår nok ikke noe av det. I utgangspunktet synes jeg det er viktig at hun får bli med da hun faktisk er en av de terrosisten ikke ønsker her i landet da hun er halvt tyrkisk. Dessuten er jeg alene og for at jeg skal kunne gå så må hun bli med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå