Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 Føler at alt er feil å spørre om i disse dager. Alt er så ubetydelig, men bestemte meg for å gjøre det likevel... :/ Hvilken parfyme bruker du?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #3 Skrevet 24. juli 2011 Bruker veldig sjelden parfyme, men når jeg gjør det så veksler jeg mellom Jean Paul Gaultiers Classique og Cacharel Amor Amor.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #4 Skrevet 24. juli 2011 Jeg brukte Laura i tenårene. Nå er favoritten Valentino Rock n' Rose Men bruker også Versace (Bright Crystal??) Fikk den av min lillebror til jul for dama gikk fra han og da fikk jeg presangen hennes hehe..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #6 Skrevet 24. juli 2011 Poeme fra Lancome Den er tung og krydret, men veldig god. Det kommer faktisk ukjente menn og sniffer meg i nakken på by'n og sier jeg lukter godt.. hehe
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #7 Skrevet 24. juli 2011 Lady Million heter min parfyme, men bruker også Ralph Lauren lys blå! min favoritt om sommeren er Jenifer Lopez sin parfyme i orange flaske med smykke rundt flaskehalsen, men den selger de ikke lenger fordi det var limited edition
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #8 Skrevet 24. juli 2011 Shaune paule eller hva det nå heter, for damer da selfølgelig
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #9 Skrevet 24. juli 2011 Bruker ingen, ikke en gang såpe i dusjen :-) Hater parfymestank!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #11 Skrevet 24. juli 2011 Overhodet ingen! Bruker veldig mild og svært lite parfymert såpe i dusjen og en veldig luktsvak deodorant, men _aldri_ parfyme. Tåler overhodet ikke parfyme og hater stanken! Bare sånn at dere er klar over det: Parfyme er et stort problem for mange med migrene, for meg er parfyme en migrene-trigger av verste sort.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #12 Skrevet 24. juli 2011 Jeg kan desverre ikke bruke noe parfyme pga migrene.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #13 Skrevet 24. juli 2011 Trist å høre at dere reagerer så mye på parfyme! Hva ønsker dere at mennesker generelt skal gjøre med det? Skal alle slutte å bruke det pga dere med migrene? Et oppriktig spørsmål dette her altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå