Gå til innhold

Duft- hvilken bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at alt er feil å spørre om i disse dager. Alt er så ubetydelig, men bestemte meg for å gjøre det likevel... :/

Hvilken parfyme bruker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker veldig sjelden parfyme, men når jeg gjør det så veksler jeg mellom Jean Paul Gaultiers Classique og Cacharel Amor Amor.

Skrevet

Jeg brukte Laura i tenårene.

Nå er favoritten Valentino Rock n' Rose

Men bruker også Versace (Bright Crystal??) Fikk den av min lillebror til jul for dama gikk fra han og da fikk jeg presangen hennes hehe..

Skrevet

Poeme fra Lancome

Den er tung og krydret, men veldig god. Det kommer faktisk ukjente menn og sniffer meg i nakken på by'n og sier jeg lukter godt.. hehe

Skrevet

Lady Million heter min parfyme, men bruker også Ralph Lauren lys blå! :)

min favoritt om sommeren er Jenifer Lopez sin parfyme i orange flaske med smykke rundt flaskehalsen, men den selger de ikke lenger fordi det var limited edition :(

Skrevet

Shaune paule eller hva det nå heter, for damer da selfølgelig :P

Skrevet

Bruker ingen, ikke en gang såpe i dusjen :-)

Hater parfymestank!

Skrevet

laura og cool water, litt retro;)

Skrevet

Overhodet ingen!

Bruker veldig mild og svært lite parfymert såpe i dusjen og en veldig luktsvak deodorant, men _aldri_ parfyme. Tåler overhodet ikke parfyme og hater stanken!

Bare sånn at dere er klar over det: Parfyme er et stort problem for mange med migrene, for meg er parfyme en migrene-trigger av verste sort.

Skrevet

Jeg kan desverre ikke bruke noe parfyme pga migrene.

Skrevet

Trist å høre at dere reagerer så mye på parfyme! Hva ønsker dere at mennesker generelt skal gjøre med det? Skal alle slutte å bruke det pga dere med migrene? Et oppriktig spørsmål dette her altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...