Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=29254609
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 Synes den var søt. Ser god ut med flotte hjul.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #3 Skrevet 24. juli 2011 Om man liker vogna og fargen, så er det nok det. Selv ville jeg aldri kjøpt den, men så er jeg av de som heller liker nøytrale farger, også elsker jeg bason vogna vår
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #4 Skrevet 24. juli 2011 Om du er fan av bassonvogner skulle denne være midt i blinken for deg vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #5 Skrevet 24. juli 2011 Den var vel ikke så mye værre enn de fleste andre vogner folk kjøper nå for tiden.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #6 Skrevet 24. juli 2011 Kanskje enn litt skrikende farge på den ja, men fin vogn..
Tante Blås Squaw Skrevet 24. juli 2011 #7 Skrevet 24. juli 2011 Ikke noe for meg, ble litt for kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå