Gå til innhold

Nabo som klipper gress og pusser ned verandaen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så respektløst og upassende på en dag som dette! og søndag attpåtil.. Er det bare meg som tenker sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det samme som deg.. Nå bor jeg veldig nærme det som har skjedd, og de fleste naboer er innendørs... har nesten ikke sett en eneste bil kjørt ut av nabolaget her...

Skrevet

Livet må gå videre.

Men hvis du plages av det vil han antagelig ha full forståelse for det hvis du ber ham holde opp

Skrevet

HAHA men herregud folk må da få leve selv om DU sitter inne å sipper hele dagen.

Skrevet

Verden stopper dessverre ikke opp og man trenger en pause i avmakten og i det triste.

Selv har jeg luket i hagen, sett film med barna, drukket kaffe med naboene, vært ute med båt, spist mat med sambygdinger på lokal cafè, vasket bilen osv. i helga. Tankene mine har ikke helt vært tilstede, men det gjør godt å ha noe å henge fingrene i.

Syns ikke det er respektløst og du bør ha respekt for at folk reagerer på ulik måte.

Skrevet

Jeg synes ikke dette er respektløst. Livet går videre for de som ikke er personlig involvert. Jeg må faktisk ut å klippe plen i dag,siden vi drar på ferie rett etter jobb i mårra og venter vi til etter vi kommer hjem er her jungel.

Hele norge kan ikke sitte inne å "sture" å sette livet på vent pga det som skjedde.. Jeg høres kanskje usympatisk ut men sånn er det bare.. og det er slettes ikke alle som bryr seg.

Skrevet

Hallo! Jeg jobber ræva av meg stort sett alltid, jobber nærmere 200%.

JEG KLIPPER PLENEN NÅR DET ER OPPHOLDS OG JEG HAR FRI! SÅNN ER DET BARE!!!!!

Skrevet

Verden kan ikke stoppe opp. Det beste en kan gjøre, er å utføre vanlige oppgaver. La livet leves. Er ikke det viktig?

Det er ikke respektløst. Men jeg forstår tankene dine. Du velger din måte, men vent ikke at alle gjør det på samme måte som deg. At noen er aktive, betyr da ikke at de ikke tenker på familiene som virkelig har opplevd tragedier nå.

Skrevet

Det som har skjedd er helt forferdelig. Når noen blir revet bort brått og brutalt er det alltid fælt, men livet går mirakuløst videre. For hvem er det respektløst og upassende?

Skrevet

Søndag i tillegg? Holder du "hviledagen hellig" altså? Mange som trenger å bruke den fritiden de har i helgen - det må de få bestemme selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...