Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 Synes det er så respektløst og upassende på en dag som dette! og søndag attpåtil.. Er det bare meg som tenker sånn?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 Syns det samme som deg.. Nå bor jeg veldig nærme det som har skjedd, og de fleste naboer er innendørs... har nesten ikke sett en eneste bil kjørt ut av nabolaget her...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #3 Skrevet 24. juli 2011 Livet må gå videre. Men hvis du plages av det vil han antagelig ha full forståelse for det hvis du ber ham holde opp
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #4 Skrevet 24. juli 2011 HAHA men herregud folk må da få leve selv om DU sitter inne å sipper hele dagen.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #5 Skrevet 24. juli 2011 Verden stopper dessverre ikke opp og man trenger en pause i avmakten og i det triste. Selv har jeg luket i hagen, sett film med barna, drukket kaffe med naboene, vært ute med båt, spist mat med sambygdinger på lokal cafè, vasket bilen osv. i helga. Tankene mine har ikke helt vært tilstede, men det gjør godt å ha noe å henge fingrene i. Syns ikke det er respektløst og du bør ha respekt for at folk reagerer på ulik måte.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #6 Skrevet 24. juli 2011 Jeg synes ikke dette er respektløst. Livet går videre for de som ikke er personlig involvert. Jeg må faktisk ut å klippe plen i dag,siden vi drar på ferie rett etter jobb i mårra og venter vi til etter vi kommer hjem er her jungel. Hele norge kan ikke sitte inne å "sture" å sette livet på vent pga det som skjedde.. Jeg høres kanskje usympatisk ut men sånn er det bare.. og det er slettes ikke alle som bryr seg.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #7 Skrevet 24. juli 2011 Hallo! Jeg jobber ræva av meg stort sett alltid, jobber nærmere 200%. JEG KLIPPER PLENEN NÅR DET ER OPPHOLDS OG JEG HAR FRI! SÅNN ER DET BARE!!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #9 Skrevet 24. juli 2011 Verden kan ikke stoppe opp. Det beste en kan gjøre, er å utføre vanlige oppgaver. La livet leves. Er ikke det viktig? Det er ikke respektløst. Men jeg forstår tankene dine. Du velger din måte, men vent ikke at alle gjør det på samme måte som deg. At noen er aktive, betyr da ikke at de ikke tenker på familiene som virkelig har opplevd tragedier nå.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #10 Skrevet 24. juli 2011 Det som har skjedd er helt forferdelig. Når noen blir revet bort brått og brutalt er det alltid fælt, men livet går mirakuløst videre. For hvem er det respektløst og upassende?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #11 Skrevet 24. juli 2011 Søndag i tillegg? Holder du "hviledagen hellig" altså? Mange som trenger å bruke den fritiden de har i helgen - det må de få bestemme selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå