Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 Jeg begynner på sosiologi på UiO i august =) Hva og hvor skal dere andre dibbere studere? =)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 Spennende:-) Jeg har tatt sosiologi ved UiO og det var veldig bra. Nå har jeg kommet inn på barnevernsped. og skal ta det fra høsten. Gleder meg masse!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #3 Skrevet 24. juli 2011 Jeg skal ta Veiledningspedagogikk ved HiB. Har bachelor i sykepleie og videreutdanning i psykisk helsearbeid, så det blir greit å spe på med ytterligere pedagogikk.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #4 Skrevet 24. juli 2011 Spennende! Jeg blir student i høst jeg og Etter mange år son hjelpepleier har jeg kommet inn på Yrkesfaglærerutdanning i Helse og Sosialfag på Høgsholen. Jeg gleder meg til å starte.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #5 Skrevet 24. juli 2011 Komet inn på videreutdanning, men pga bim må jeg nok utsette da termin er i mars.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #6 Skrevet 24. juli 2011 Jepp! Skal bli lærer. Gleder meg masse og gruer meg bittelitt hehe Blir veldig spennende, og er helt klar for nye utfordringer
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #7 Skrevet 24. juli 2011 Du MÅ ikke utsette det om du ikke vil. Er du motivert nok, så klarer du det. Jeg studerte i fjor og hadde termin i mars, og det gikk helt fint
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #8 Skrevet 24. juli 2011 nei, jeg må utsette deg pga type videreutdanning.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #10 Skrevet 24. juli 2011 Ja, på profesjonsstudiet i medisin. Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå