Gå til innhold

Noen andre som blir studenter i høst? =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner på sosiologi på UiO i august =)

 

Hva og hvor skal dere andre dibbere studere? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende:-) Jeg har tatt sosiologi ved UiO og det var veldig bra. Nå har jeg kommet inn på barnevernsped. og skal ta det fra høsten. Gleder meg masse!

Skrevet

Jeg skal ta Veiledningspedagogikk ved HiB. Har bachelor i sykepleie og videreutdanning i psykisk helsearbeid, så det blir greit å spe på med ytterligere pedagogikk.

Skrevet

Spennende! Jeg blir student i høst jeg og :) Etter mange år son hjelpepleier har jeg kommet inn på Yrkesfaglærerutdanning i Helse og Sosialfag på Høgsholen. Jeg gleder meg til å starte.

Skrevet

Komet inn på videreutdanning, men pga bim må jeg nok utsette da termin er i mars.

Skrevet

Jepp!

Skal bli lærer.

Gleder meg masse og gruer meg bittelitt hehe

Blir veldig spennende, og er helt klar for nye utfordringer :)

Skrevet

Du MÅ ikke utsette det om du ikke vil. Er du motivert nok, så klarer du det.

Jeg studerte i fjor og hadde termin i mars, og det gikk helt fint :)

Skrevet

nei, jeg må utsette deg pga type videreutdanning.

Skrevet

Jepp! Jeg skal bli hudpleier!

Skrevet

Ja, på profesjonsstudiet i medisin. Gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...