Gå til innhold

3.trimester :))


mami07 *fødeklar*

Anbefalte innlegg

rart å tenke på at nå er det 3. og siste trimester hehe er ikke så lenge igjen til babyen kommer og jeg gleder meg sååååå mye til å få henne ut og kose med henne og vise henne frem til hele verden :)) men plutselig gikk det jo også opp for meg at det begynner å bli en stund siden jeg var her sist,og alt som skal gjøres klart til prinsessa kommer...vi har ikke begynt på babyrommet engang og denne sykehusbagen da..når skal den egentlig pakkes? og hva var det igjen som skulle oppi der?? hmm...er det sånn at man bruker egene klær til babyen på sykehuset eller er det best å ta med klær selv?? får man ammeinnlegg der eller er dette noe man må ta med selv?? er jo lenge siden sist så jeg husker ikke alt :) husker ihvertfall at brystvortesalve var fint å ha sist gang hehe og en smokk liggende i bakhånd :)) når skal dere ndre pakke egentlig? og har dere begynt på babyrommet og sånn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke begynt å forberede noe,jeg er førstegangsfødende og har egentlig ikke peiling på hva jeg trenger. Har kun kjøpt et par plagg jeg syns var søte..:) Tenkte jeg skulle begynt så smått denne uken, titte litt på vogn, kjøpe en kommode til klærne hans, rydde på rommet som skal bli barnerom.. men den sykehusvesken ja, hm.. er ikke det litt tidlig nå? Altså, man vet jo aldri,så kan vel kanskje bare gjøre det klart. Aner heller ikke hva man skal ha i den, har tenkt på noen bodyer, lue, noe varmt han kan ha på seg når han drar hjem, et helseteppe, morgenkåpe til meg, amme-bh. Hva mangler jeg da tru?

 

Moren min syns det er for tidlig å begynne med innkjøp av vogn osv, så hun syns at jeg skal sette den hos henne dersom jeg kjøper nå. Men noen av dem er det jo lang ventetid på osv, så burde vel ta en titt snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at det er noen andre som er litt "treige" her hehe :P hmmm er det ventetid på noen vogner?!! det visste jeg ikke...vi har sett på mange vogner og egentlig bestemt oss,men ikke kjøpt ennå :)

 

jeg syns ikke det er tidlig med vognkjøp nå jeg :) hadde det vært opp til meg så hadde jeg kjøpt vogn og alt samme dag jeg fikk vite at jeg var gravid hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...