Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 http://prableen.origo.no/ Obs. den er veldig detaljert å trist (for J******) å lese!=( Jeg kan bare ikke tro det !!!!!!!=(((
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #3 Skrevet 24. juli 2011 Lurer på om hun tenker at alt det skjedde fordi hun og andre muslimer er kommet hit....
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #4 Skrevet 24. juli 2011 For det første er hun Sik og ikke muslim, og hvorfor skulle hun tenke at hun bor i Norge har noe med dette å gjøre? Dette er begått av en feig jævel, hadde han noe imot muslimer kunne han vel gått løs på dem i stedet for stakkars uskyldige barn. Og at han atpåtil brukte skuddsikker vest beviser bare hvor FEIG han er. Hadde det klikket for han eller noe lignende ville han ikke planlagt så godt...og han ville sannsynligvis tatt sitt eget liv på stedet. Denne jenta er oppegående og vet godt at hun ikke har noe skyld i dette "kjære" 17:15 Blir bare kvalm hvergang jeg tenker på han
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2011 #5 Skrevet 24. juli 2011 vær så grei å ikke komme med usaklige og rassistisk kommentarer på mitt innlgg Dette er en svært sterk historie fra en jente som var på utøya :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå