Gå til innhold

Uff, tror dette går rett vest!


Bebés'ilvousplâit

Anbefalte innlegg

Gikk i trappa og plutselig kjente jeg akkurat som en boble som sprakk nedentil og kjente at det rant. Gikk på toalettet og så til min store skrekk at det var blod... Har vondt i ryggen også, så dette går nok ikke så bra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en boble som sprakk? jeg har mistet noen ganger men har aldrig kjent at en boble sprakk, vet du hva? jeg anbefaler deg å ringe sykehuset, å dra inn på en sjekk, de kan se om det er spontanabort eller rett å slett noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tilfeldigvis time til tidlig ultralyd i morgen, siden det er IVF-graviditet. Krysser fingrene for at jeg ikke fortsetter å blø i natt og at ultralyd viser et levende foster! Har mistet 2 ganger før i løpet av det siste året, så er ikke særlig optimistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff..jeg har det litt som deg idag...men har ikke kommet noe blod....har bare masse brun utflod, også har jeg også vondt i ryggen idag.....jeg har gått på do 50 ganger idag, bare for å sjekke om det kommer noe blod.......får håpe at alt går bra.............jeg ringte til sykehuset men de sa jeg bare måtte vente å se....vi får krysse fingrene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig det går bra for deg, ninikka, vi får holde hverandre oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv og slappe av Jeg har hatt små blødniger 2 ganger. ene gangen etter sex, og andre gangen etter fysisk aktivitet. (jobb)

jeg går inn og ut av synptomer, men det er helt normalt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode nyheter! Var på ultralyd i dag og da kunne legen konstatere et levende foster. Jeg repliserte "Levende?" Nå tuller du?" Jeg var så sikker på at det hadde gått galt. Krabaten var 12.5 mm stor, så helt etter normalen for uke 8. Takk gode Gud, for en lettelse!

 

Blødningen avtok forresten veldig fort i går, og nå er alt normalt igjen. Er fortsatt avventende til å slippe gleden helt løs, men kjenner det er deilig å ha fått bekreftet liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var gode nyheter ! Glad på dine vegne ! Jeg skal på ultralyd om en uke og da er jeg litt over 8 uker. Kan nesten ikke vente og krysser fingrene for at alt er ok. Er litt stressa da jeg hadde en MA i desember.

 

Skjønner at du vil vente til uke 12 med å slippe gleden løs, men det må føles veldig godt at det er liv. Jeg kommer nok til å ta en ultralyd rundt 12 uker også. Siden jeg er 41 så får jeg vel tatt den gratis på sykehuset slik som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå det var kjekt å lese, at alt gikk bra.. Hadde også blødninger, og da jeg dagen etter gikk til UL, var det tomt inni der. Så er litt nervøs at det samme skjer denne gangen, og går hele tiden å kjenner etter stikking og smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra å høre at det går bra...jeg har da fått beskjed om å vente på brev fra sykehus om tidlig ultralyd......haster visst ikke......men jeg har visst forhøyet crp og blod i urinen....så jeg skal inn igjen imorgen.....er det urinveisinfeksjon jeg kan ha??? gir det forhøyet crp? jeg er lettere forvirret....men har ikke smerter og har de vanlige symptomene som tidligere........spennende dager i møte...prøver å ikke bekymre meg for mye før jeg må......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D kan høres ut som urinveisinfeksjon ninikka!!

Eg va veldi plaget m d i mitt første svangerskap. Fikk blødninger som kom av uvi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, her går det frem og tilbake....litt brun utflod ene dagen , så ingenting den neste...så jeg bare venter litt nå...regner med det er urinveisinfeksjon...drikker mye appelsinjuice og vann...så får jeg se om det gir seg til mandag.......har fått time til tidlig ultralyd på mandag, så det blir spennende....håper virkelig jeg ser eitt hjerte slå...og da tenker jeg på BARE ett hjerte....frykter at der kan være to igjen...men men, vi tar det som det kommer...ha en god helg alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...