Gå til innhold

Hvordan er formen deres nå på slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har virkelig slått seg løs! Har hatt en kjempe periode der formen virkelig har vært på topp. Nå 11 dager før termin så er den helt nede. Tungt å puste,dårlig i magen,uggen og kvalm. Hodepine og føler meg virkelig "fyllesjuk". Jeg sover og sover! Føler jeg ikke får nokk søvn og Halsbrannen har kommet tilbake. Håper dette er et tegn på at det ikke er så lenge igjen! Håper jeg har nokk energi til fødselen altså.. Hvordan er deres form på slutten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt hvordan du har det. Har selv 10 dager igjen og er som du, uggen, kvalm og trøtt. I tillegg er jeg eksktrem framtung og det er vanskelig å sun seg om natten, våkner og må på do hver time gjennom hele natten samt at jeg har hatt vonde kynnere, modningsrier i minst 3 uker nå. Vet etter undersøkelse at jeg er moden og at livmorhalsen er avkortet til 0,5 til 1 cm - så her bare venter jeg....

Skrevet

Har vært dårlig hele svangerskapet - merker det enda bedre da jeg kom i 3. trimester. Så her er det: kraftig bl, hodepine, kvalme, dårlig søvn, trøtt, halsbrann osv. Skjønner ikke hvordan jeg skal ha energi til i morgen, men den ligger vel langt bak i der et sted ;) Siste dagen i dag, takk og pris for det!

Skrevet

Jeg vil egentlig ikke klage.. men her fikk jeg jaggu muligheten:p

Har hatt et veldig fint svangerskap egentlig, men nå er jeg sliten. Jeg er konstant trøtt og fryktelig giddalaus! Jeg blir sliten av at jeg er så sliten.. Halsbrannen vekker meg om natta! Det er helt sjukt..

Jeg sover fryktelig dårlig, har også den litt "fyllesjuke" følelsen noen ganger..Også tror jeg han stanger litt nedover.. Hvis jeg kjenner at jeg får mensmurringer eller andre antydninger til "vondter", prøver jeg å "nyte" de og kanskje presse de frem.. haha.. herregud..

Jeg prøver å være positiv da :D Samtidig som jeg nesten får dårlig samvittighet over å sette et nytt liv til denne grusomme verden.. :s

Hold ut, jenter! Snart har vi koseklumpene i armene våres<3 Har forresten 21 dager igjen jeg da..

Skrevet

13 dager igjen og formen er grusom. Jeg er trøtt, sliten. Har en grusom bekkenløsning. Klarer ikke gå/stå mer enn 10 min om gangen. Tregt tarmsystem med en vond hermoride :( Halsbrann, svimmelhet, kynnere med voldsomt nedpress og stikkinger i underlivet, ja you name it!

Huff dette ble skikkelig syting, men jeg har fått nok nå! Kom baby kom!!!!!!

Ikke lenge igjen, men 2 kanskje 3 uker føles som en evighet akkurat nå. Blææææ.

Skrevet

Huff, Petrine +spire=❤, det høres helt jævlig ut :s

Hva med å f.eks spise noe lakserende? bare sånn at det ikke gjør vondt når det først kommer no fra tarmsystemet, holdte jeg på å si.. Du føder snart, du.. men heftig nedpress og det hele.. Nå gjelder det å hviiile masse til den store kampen!! Heier på dere allesammen! :)

Skrevet

Takk ♥bebi♥ =)

Er ikke noe særlig og jeg håper inderlig at det skal skje noe hele tiden. Føler det er vanskelig å hvile også for alt er vondt :(( Men men ikke noe å gjøre med det.

Heia alle sammen! Håper det ikke er lenge til vi får vår belønning. ÅÅÅåååååå som jeg gleder meg!!! Gleder meg faktisk til riene starter for den smerten fører noe godt med seg :) Og jeg vet hva jeg går til siden dette er min nr 4 =)) Just bring it on!

Skrevet

hei hei:P har 5 dager igjen i dag.. Formen er helt super. var senest ute på fredag å danset litt :P har ingen problener, ser ikke gravid ut og folk blir sjokkert da de hører hvor nærme vi er :P Så med det forventer jeg jo å gå litt på overtid.. men hvem vet, den kommer når den kommer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...