Gå til innhold

Noen som har erfaring med decoupage?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha et lite bilde på et lerret,men det bare krøller seg!!

 

Skal man ha på decopage på begge sidene , flere ganger? skal man ha det under? jeg bruker transparent papir!

 

Håper noen har erfaring med dette og kan forklare meg hva jeg gjør :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri brukt decopage på bilder. Men på annet papir. Har da smurt decopage på lerretet først, så klistra papiret på. Og deretter malt over igjen. Men... Har aldir opplevd at det har krøllet seg.

 

Decopage er lim og lakk i ett. Så tenk på at du skal lime først, deretter lakkere. Over og under.

Skrevet

Tusen takk for svar,da skal jeg prøve det :-D men til meg så fester det seg ikke helt ytterst å dermed krøller seg å blir bobbler.. kanskje det skal litt mere decoupage til..

Skrevet

bruker forresten transparent papir å kopierer bilde fra datan.. det er ikke over hele lerretet

Skrevet

Jeg bruker alltid rikelig med decopage. Kanskje du bare må pøse på litt så det holder seg i kantene? Vet ike. Kanskje det har med hva slags papir du bruker. SKal selv snart faktisk prøve meg med bilde. Si gjerne fra hvordan det går.

  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har sikkert gjort noe feil,skal prøve på en annen gang! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...