mi9 Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 Skal ha et lite bilde på et lerret,men det bare krøller seg!! Skal man ha på decopage på begge sidene , flere ganger? skal man ha det under? jeg bruker transparent papir! Håper noen har erfaring med dette og kan forklare meg hva jeg gjør
Heada Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 Jeg har aldri brukt decopage på bilder. Men på annet papir. Har da smurt decopage på lerretet først, så klistra papiret på. Og deretter malt over igjen. Men... Har aldir opplevd at det har krøllet seg. Decopage er lim og lakk i ett. Så tenk på at du skal lime først, deretter lakkere. Over og under.
mi9 Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2011 Tusen takk for svar,da skal jeg prøve det :-D men til meg så fester det seg ikke helt ytterst å dermed krøller seg å blir bobbler.. kanskje det skal litt mere decoupage til..
mi9 Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2011 bruker forresten transparent papir å kopierer bilde fra datan.. det er ikke over hele lerretet
Heada Skrevet 24. juli 2011 #5 Skrevet 24. juli 2011 Jeg bruker alltid rikelig med decopage. Kanskje du bare må pøse på litt så det holder seg i kantene? Vet ike. Kanskje det har med hva slags papir du bruker. SKal selv snart faktisk prøve meg med bilde. Si gjerne fra hvordan det går.
mi9 Skrevet 27. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2011 Jeg har sikkert gjort noe feil,skal prøve på en annen gang! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå