Gå til innhold

Vårbarn- terminliste_1


Lykkeli 74

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nettopp tatt en positiv test og er superlykkelig.

Har selv regnet meg frem til 2. april som termindato, men skal til legen i morgen for å bekrefte dette.

 

Starter med dette første terminliste for vårbarna i april 2012. Velkommen med!

 

2. april - Lykkeli 74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok positiv test for noen dager siden... Jeg venter en liten aprilsnarr, har altså termin 1.april, og krysser fingrene for at alt går fint fram til da!

 

Har ikke bestilt legetime enda. Tenker jeg venter en stund til. Enn så lenge koser jeg og mannen oss med tanken på å bli kjent med et helt nytt menneske. Har to barn fra før (4 og 5 år), men først i dag kom jeg på å kjøpe folat! Snakk om at man glemmer fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, gratulerer så mye.

 

Jeg har også termin 2. april, som jeg har regnet ut selv.

 

Dette er mitt første barn:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tok positiv test i går og kjempeglad, men tør ikke helt å tro det enda! Har etter kalkulatoren her på BIM termin 8. april. Blir nok en drøy måned til jeg tar turen til legen.

Jeg har en gutt på snart 7 år fra før, men dette blir samboerens første, så dette er stor stas! :) Jeg er så glad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde positiv test i natt faktisk :P Har tatt 2 tester til etter det og kan nesten ikke tro det er sant. Jeg har to barn fra før på 10 og 7 år :))

Jeg har termin 5. april

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, jeg har ikke forstått det selv enda.

 

Jeg er ny med tanke på denne siden, og ikke minst det at jeg skal bli mamma for første gang.

 

Kan jeg spørre dere: Er smerter, som kommer og går, i nedre del av magen normalt. Ellers har jeg ømme bryster, som kommer og går.

 

I dag er jeg 5+3, og jeg skal til legen 18 aug og ta en tidlig ultralyd. Ikke fordi det er nødvendig (forhåpentligvis), men jeg bor i utlandet og skal hjem til Norge en tur.

 

Hyggelig å se flere her:)

 

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia:)

 

Gratulere så masse!:)

 

Jeg har menstermin 4.april :)

 

Dette blir den fjerde gangen jeg går gravid. Har to gutter på 3 og 4 år. Hadde egentlig termin 10.august 2011, men hadde en MA i uke 18. Det var også en gutt. :'(

 

Så nå håper jeg att dette svangerskapet går slik som det skal!

 

Gratulere til dere andre her inne også:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei! Har funnet ut at jeg er gravid på fredag og er OVERLYKKELIG :) Dette er første barn og håper virkelig at alt går som det skal :) Har vært hos legen da jeg lyder av UC og trenger tett oppfølging (4 uker på vei) og har termin 1 april.

 

Gleder meg synnskyt :D :D! Flere her som venter første man og er kanskje interessert i holde kontakt?

 

Klems og gratulerer til oss :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt smerter er normalt! Jeg har sånne stikkinger på ene siden av magen, helt nederst. De kan komme skikkelig plutselig, og kan være såpass kraftige at jeg skvetter til. Må prøve å ikke ta meg til magen når dette skjer... så ikke noen rundt kan finne på å dra slutninger ;-) hehe.

 

Ømme pupper er "alltid" (alle tre gangene) mitt første tegn på at noe er på gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre om den lille gutten du mistet... Skal krysse fingre for at dette svangerskapet går som en drøm for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

April liste allerede, så spennende;)

 

Gratulerer alle sammen:)

 

Håper jeg kan melde meg inn her snart, men venter på IKM eller positiv test;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

 

Må visst melde meg inn her jeg også :) Hatt tatt to tester i dag som begge var positive :D Er i lykkerus, men har ikke gått helt opp for meg enda ;) Dette er min første graviditet, og i følge kalkulatoren her inne har jeg termin 2. april.

Jeg har også ømme bryster og en litt trykkende følelse nederst i magen, litt uvant, men ikke vondt.

Gratulerer til dere alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at jeg også kan melde meg inn her :) Har ikke testet enda men har mange klassiske symptomer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og gratulerer til dere alle:)

 

Tror jeg har termin 2 eller 3 april, litt usikker på grunn av merkelig mens, kan være en uke før også...

Skal til første legetime 17 aug, så får vel litt mer eksakt termin da tenker jeg:)

 

Hvordan er formen deres da? Noen som har begynt å bli kvalme allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer StellaBella :))

Jeg har 2 barn fra før, og aldri vært kvalm.. Får håpe det holder seg sånn denne gangen også. Har hvertfall ikke merket noe :) Hvordan er formen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har også selv regnet ut at min termin er 1.april. også mitt første barn, blir veldig spennende å se.

Regner med at det er mange kjente her, derfor anonym inntil videre :)

Hilsen lykkelige kommende foreldre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle oss som venter aprilbarn ;-)

Har menstermin 9 april...., Jippi. Dette blir mitt andre vårbarn. Kjekk tid å få barn på.

Formen er topp, noe som er litt skremmende siden jeg ikke har NOEN symptomer på at jeg er gravid. Så har tatt 3 tester på tre dager og alle har vært positive, så må nok bare innse at jeg er gravid =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ingen kvalme, litt uggen innimellom bare..har en gutt på snart tre fra før og hadde heller ingen kvalme da! Krysser fingrene:) Faktisk gikk jeg gjennom hele forrige svangeskap uten noen plager i det hele...mye snorking på nettene bare, noe som sannsynligvis var verre for mannen enn meg:):)

 

Men så kjekk tid vi alle går i møte:) gleder meg såå mye til å holde mitt lille nurk i armene!!!

Lykke til alle mann....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :-)

 

Jeg fikk vite i går at jeg er gravid, ganske overraskende fordi jeg blødde litt på søndag og trodde det var mensen på gang, men det gav seg fort og derfor tok jeg en test. Jeg har to barn fra før på 9 og 6,5 år så det blir spennende med baby i hus igjen om alt går etter planen :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...