Gå til innhold

ang ordinær ultralyd! please svar:)


Miss_Mina

Anbefalte innlegg

husker ikke fra forrige sv.skap hvordan dette foregikk mtp innkalling, har lest at det er mellom uke 17-19 som er vanlig (er i uke 11) men når er det vanlig å få innkallingen i posten, altså hvor lenge før? er det legen som henviser til dette? var hos legen i uke 8 og han ba meg ta kontakt med jordmor når sommeren var på hell. hvilken uke er vanlig å gå dit? På forhånd tusen takk for svar! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det e vanlig å ha en kontroll med jordmor rundt uke 17. Dette må du bestille selv, hvertfall her i området :)

Men ul var det legen min som henviste til. Han sendte henvisning da jeg var rundt uke 10, og fikk time til rundt uke 19 :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var til lege i uke 9. Hun bestilte ul. Fikk innkalling i posten ca 2uker senere. Fikk time. I uke17, men måtte utsette det en uke, da pappaen er på reise med jobben.....uhu ser jo frem til ul og se barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg ble henvist til UL 15.juli fikk svar i går. 5 uker å vente her også! Klarer nesten ikke vente, gleder meg sånn!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk innkalling rett etter jeg hadde vert hos lege:) men jeg har fått innkalling når jeg er i uke 21+6! synes det er litt sent, noen som veit???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja det hørtes litt seint ut, trodde en skulle på den ordinære mellom uke 17-20!?? Jeg har fått time 15.sep da er jeg i uke 19. Du kan jo ringe sykehuset der du skal og bare høre at de ikke har fått noen feil datoer i papirene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...