Gå til innhold

Kan psyken kødde så mye med kroppen?? Ore WHAT????

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 DPO ekstremt kvalm, mega trøtt

4 DPO kvalm, mega trøtt

5 DPO Maten synker ikke, i puppene er det som at en ståltråd med en liten fiskekrok på enden blir dratt ut og inn! Men nå våken og klar:) Føltes som noen kløyp meg i livmoren

6 DPO SVETTER OG ER BARE SLITEN Humøret går opp og ned, og tårene triller!!!

7 DPO i dag har jeg mensen murringer i magen og NEGATIV test!!!

Kan hjernen tulle så mye, eller er det håp for at jeg er gravid??

Takker meget for svar og erfaringer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik har jeg hatt det to ganger uten at det var noe.... :( Vet jo ikke om det har vært en kjemisk graviditet (eller hva det kalles) siden jeg ikke testet. Var liksom så sikker på at jeg ikke var gravid og så kom mensen ca til riktig tid, et par dager på overtid. Har hatt alle mulige symptomer som jeg aldri har som pms-symptomer, og til og med hatt symptomer som jeg ikke visste var graviditetssymptomer før jeg leste om det i ettertid.

Så ut fra min egen kropp aner jeg virkelig ikke.... ;)

Men har absolutt hørt om de som har hatt det omtrent som deg så tidlig og vært gravid, senest ei jeg vet om for noen få uker siden - så det er nok håp!! :)) Hun er lykkelig kvalm i disse dager ;))

Skrevet

men det er da veldig tidlig å teste 7 dpo!

Skrevet

Ja, veldig tildlig å teste:) Jeg gleder meg så sykt, så jeg har testet tidligere også! Enn så pinlig det er:) he he he:)

Jeg hadde eggløsning på fredag kveld og da sex lørdag ettermiddag ca:) Faktisk 18.30, he he he:;)

Så i dag er det 7Dpo og har virkelig ingen aning på dette!! Første graviditet også! Så usikkerheten er stor for meg, men vil så gjerne:)

Skrevet

TAkk for svar:)

Ja håper jeg blir lykkelig kvalm og på positivtest:)

Skrevet

jeg hadde masse symptomer tidlig etter el. Og jeg testet først negativt 9 og 11 dpo. Men 14dpo,på ikm dagen på torsdag,testet jeg positivt;)

så det er mulig med tidlig symptomer;)

vent til ikm og ta en test da! Lykke til:)

Skrevet

Jeg unner meg ett lite håp når du skriver som dette!!! :)

Tusen takk:) Jeg skal vente på ikm, den er neste søndag:) Leeeenge å vente, men vell vært det:)

Takk for svar:)

Skrevet

14 dager er den tiden det tar fra eggløsning skjer, til et eventuellt embryo begynner å forme seg. Naturen tar den tiden det tar, det hjelper ikke å teste 7 dager etter el. Det har ingen hensikt, kroppen din har ikke fått gjort det den skal, og du vil få et misvisende resultat.

Å være stressa og utålmodig er overhodet ikke gunstig når du skal prøve å bli gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...