Tullemamma75 Skrevet 23. juli 2011 #1 Skrevet 23. juli 2011 Overskriften sier vel sitt Har hatt en del slim når jeg har tørket meg etter dobesøk i dag. Det er ikke blodig. Noen som har opplevd at det kan være ett tegn på at noe er på gang?
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 23. juli 2011 #2 Skrevet 23. juli 2011 jeg har også hatt ganske mye utflod..så mye at jeg har måtte skifte truse. men jeg tror ikke det har noen sammenheng med fødsel. selvom jeg skulle ønske det lei av å gå gravid nå..termin til mandag. tid har du termin?
Tullemamma75 Skrevet 23. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2011 Takk for svar Jeg har termin neste lørdag. Håpte det var ett fødselstegn. Har du hatt det lenge? Jeg har født 3 ganger før og alle har startet ulikt. Spent på hvordan det starter denne gangen...
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 23. juli 2011 #4 Skrevet 23. juli 2011 det har vært litt av og på, men idag er den dagen det er kommet mest. Veldig spent på når han har tenkt å komme ut.. Sist gang startet med rier 2 dager før termin så er spent på hvordan det blir denne gangen. Hvordan har dine fødsler staret? og hvor lenge før/etter termin?
Lillegull2011 Skrevet 23. juli 2011 #5 Skrevet 23. juli 2011 Har også veldig mye utflod, tjukk og ekkel.. Er kun 33 uker på vei :/ Hold meg oppdatert om det skjer noe med dere!
Tullemamma75 Skrevet 23. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2011 Hadde murringer i ryggen med nr 1 og våknet på natten av rier med nr 2. og på nr 3 gikk slimproppen ca 18 timer før prinsessen var født. Nr 1 kom 3 uker før termin, nr 2 kom 6 dager på overtid og nr3 kom 1 uke før. Så alt kan skje:) Men jeg er klar NÅ!!!
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 23. juli 2011 #7 Skrevet 23. juli 2011 spennende.. ønsker dere lykke til
Mrs. Bouquet Skrevet 23. juli 2011 #8 Skrevet 23. juli 2011 Spørs om det er noe tegn, for det er veldig vanlig å ha mye tykkk utflod i svangerskapet. Men har du først fått det nå kan det jo kanskje være et tegn. Men et ganske usikkert ett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå