Gå til innhold

Tar tragedien over forumet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

så du mener at alle skal gjøre som deg bare fordi det er på nyhetene, nå har dette vært på nyhetene i 24 timer! kan ikke folk få lov å ha et avbrekk?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dobbeltmoralen lenge leve ! hvis du har problemer som er følgende av tragedien, trenger ikke du da fagfolk ?!

Skrevet

Du virker ikke helt i vater. Selvsagt må ikke alle gjøre som meg, men hvis man er så mentalt innskrenket at man ikke forstår at denne tragedien dominerer det meste nå, da bør man tenke seg om en gang eller ti.

Skrevet

Dobbeltmoral? Er du full? Dersom jeg hadde hatt traumer etter denne tragedien ville jeg selvsagt søkt hjelp. Klarer du å forklare poenget ditt uten å virke dum?

Skrevet

"Hvis du er avhengig av et nettforum til å løse problemer bør du vurdere om ikke du trenger litt hjelp fra fagfolk"

 

ja jeg er drita full!

 

"Dersom jeg hadde hatt traumer etter denne tragedien ville jeg selvsagt søkt hjelp."

 

er det ikke da bedre at de som er bekjymret for hvordan de hjelpe barna sine kan spørre her så kan du gå å få den hjelpen du trenger?

Skrevet

Du er en sikkelig ku :) Jeg trenger ikke hjelp til å takle dette, men takk for omtanken!

 

Folk må jo bare spørre om hva de vil her inne. Folk svarer på det de synes er verdt tiden sin. Sånn har det alltid vært. Jeg har ikke med et ord sagt at spørsmål om barn ikke er velkomne. Men det er jo innlysende at dersom du er bekymret for barnet i magen, ikke får råd her inne, ja da ringer du helsevesenet. Finnes ikke dobbeltmoral i det.

Skrevet

jeg har såppas verdighet og respekt for andre mennesker at jeg la fra meg å kalle folk ting på ungdomskolen.

 

men jeg ganske mye jeg holder inne.

 

uansett så skjønte du ikke poenget, og det er jo ditt tap.

hvis tragedien er så utrolig viktig for deg forstår jeg ikke helt hva du gjør inne på denne uviktige tråden her, må jo være en forbanna bortkastet tid du aldri får igjen.

Skrevet

Jeg gikk aldri sammen med kyr på ungdomsskolen :)

 

Du er den som sliter med poenget her. Du fremstår som smakløs.

Skrevet

15.38 nå er du utrolig barnslig.

Skrevet

åhgud, så barnslig. jaja , hvis du skal ta den helt ut da blir det feil å si ku, for en gravid ku er en kvige. men dette lærte du vel på skolen vil jeg tro.

Skrevet

Å kalle noen en ku er definitivt ikke modent. Å være snurt fordi man på diskuterer en ufattelig nasjonal tragedie over flere tråder på et diskusjonsforum, det er smakløst og egoistisk.

 

 

Skrevet

Hva har graviditet med dette å gjøre? Ku, ble brukt som et skjellsord, hadde jeg ment å kalle vedkommende en kvige hadde jeg gjort det. Eller esel for den del.

Skrevet

Selvfølgelig må folk gjerne få starte tråderr om andre ting, men de må også godta at ikke så mange er interesert i de trådene akkurat nå.

Skrevet

En kvige er en ku som ikke har fått kalv ennå.. litt forskjell.

 

Skrevet

Forskjell i forhold til hva? er det mer fornærmende å bli kalt kvige? Er ku verst?

Jeg ler godt av den latterlige diskusjonen rundt begrepet ku når poenget med fornærmelsen var kun det,å fornærme.

Skrevet

Jeg må si at jeg synes 40 tråder om denne tragedien er bedre og viktigere enn 40 tråder om fotballfrue, unge mødre eller helseteppe over vogna.

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)
Skrevet

Signerer deg, 17:27

Skrevet

Denne tråden var aldri ment for fornermelser etc. Alt jeg ville ha svar på er om vi trenger 40 tråder om en og samme ting.3-4 må da være evig nokk. Om du har noe du vil si om tragedien, er det ikke enklere å ha det på kun et par tråder.

En tråd om gjerningsmannen.

En tråd for folk som trenger støtte, pårørende etc

En tråd for dem som har behov for å blåse ut.

Etc.

 

Det er sikkert ti løse tråder omgjerningsmannen, mange om blogginnlegg, flere om rasisme.

 

Det eneste jeg ikke forstår er hvorfor folk som har behov for å snakke om disse tingene ikke finner en tråd der det allerede er snakk om det samme. Istede for å lage en ny for hver gang de vil ytre sin mening.

 

Er ikke rart slike ting skjer her i verden når folk er mer opptatt av å fornerme og å rette på andre, en hva som er viktig og hvorfor vi er inne på denne siden.

 

HI

Skrevet

Kanskje de har lyst til å lage en ny tråd? Hvilket de joselvfølgelig er i sin fulle rett tilå gjøre.

Skrevet

Over 80 uskyldige barn/unge er drept. Selvfølgelig berører det oss alle og det gir oss perspektiv!

Selvfølgelig tar det opp plass på siden, hadde det ikke gjort det hadde jeg søren meg begynt å lure!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...