Gå til innhold

Tar tragedien over forumet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Hvis du er avhengig av et nettforum til å løse problemer bør du vurdere om ikke du trenger litt hjelp fra fagfolk"

ja jeg er drita full!

"Dersom jeg hadde hatt traumer etter denne tragedien ville jeg selvsagt søkt hjelp."

er det ikke da bedre at de som er bekjymret for hvordan de hjelpe barna sine kan spørre her så kan du gå å få den hjelpen du trenger?

Annonse

Du er en sikkelig ku :) Jeg trenger ikke hjelp til å takle dette, men takk for omtanken!

Folk må jo bare spørre om hva de vil her inne. Folk svarer på det de synes er verdt tiden sin. Sånn har det alltid vært. Jeg har ikke med et ord sagt at spørsmål om barn ikke er velkomne. Men det er jo innlysende at dersom du er bekymret for barnet i magen, ikke får råd her inne, ja da ringer du helsevesenet. Finnes ikke dobbeltmoral i det.

jeg har såppas verdighet og respekt for andre mennesker at jeg la fra meg å kalle folk ting på ungdomskolen.

men jeg ganske mye jeg holder inne.

uansett så skjønte du ikke poenget, og det er jo ditt tap.

hvis tragedien er så utrolig viktig for deg forstår jeg ikke helt hva du gjør inne på denne uviktige tråden her, må jo være en forbanna bortkastet tid du aldri får igjen.

Annonse

Denne tråden var aldri ment for fornermelser etc. Alt jeg ville ha svar på er om vi trenger 40 tråder om en og samme ting.3-4 må da være evig nokk. Om du har noe du vil si om tragedien, er det ikke enklere å ha det på kun et par tråder.

En tråd om gjerningsmannen.

En tråd for folk som trenger støtte, pårørende etc

En tråd for dem som har behov for å blåse ut.

Etc.

Det er sikkert ti løse tråder omgjerningsmannen, mange om blogginnlegg, flere om rasisme.

Det eneste jeg ikke forstår er hvorfor folk som har behov for å snakke om disse tingene ikke finner en tråd der det allerede er snakk om det samme. Istede for å lage en ny for hver gang de vil ytre sin mening.

Er ikke rart slike ting skjer her i verden når folk er mer opptatt av å fornerme og å rette på andre, en hva som er viktig og hvorfor vi er inne på denne siden.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...